قیمت فتوکپی دست دوم

 زیراکس 7328

قیمت فتوکپی دست دوم

قیمت فتوکپی دست دوم با میزان کارکرد آن و قابلیت هایی که دارد ، تعیین می شود . ممکن است دستگاهی عمر زیادی داشته باشد ، اما در کارایی آن خدشه ای وارد نشده باشد . اما دستگاهی باشد که عمر کمی دارد ، ولی آسیب های جدی به بخش های مختلف آن وارد شده است . بهتر است برای خرید این محصولات ، از اشخاصی که در این زمینه تخصص دارند مشورت گرفته شود. و هنگام خرید نیز حتما با تست های مختلف از بخش های مختلف ، از عملکرد صحیح آنها اطمینان حاصل شود .

انواع فتوکپی دست دوم

فتوکپی دست دوم  از لحاظ وضعیت به دو نوع استوک و ایران کارکرد تقسیم می شوند.

نوع اول دستگاه فتوکپی استوک

دستگاههای فتوکپی استوک به دستگاهای الحاق می شوند. که در کشورهای اروپایی استفاده شده وبرای فروش به عنوان دستگاه کار کرده می باشد البته دستگاهای استوک نیز بر دو بخش تقسیم می گرددنوع اول دستگاه استوک باسازی شده این تیپ دستگاها در حد دستگاه آکبند می باشد یعنی تمامی قطعاتی مصرفی آنها که جز مصرفی محسوب می شود تعویض شده ودر حد آکبند است این تیپ دستگاهها گزینه خوبی برای خرید می باشد افت قیمت بسیار زیادی نسبت به اکبند را دارد ودر حد آکبند می باشندو دردسر برای کابر ندارند .۲ نوع دوم دستگاههای فتوکپی استوک به صورت مزایده می باشند و دلالان این نوع دستگاهای را خرید و به جهان سوم ارا ئه می کنند و خرید این تیپ دستگاها شانسی می باشد برای خرید توصیه نمی شود.

نوع دوم دستگاهای فتوکپی کار کرده ایران

این تیپ دستگاهافتوکپی دستگاهای هستند که خریداران به صورت آکبندویا استوک خرید می کنند و به خاطر هزینه بالا ی نگهداری بعد از مدتی این دستگاه را بفروش می رسانند ما این تیپ دستگاهارا برای خرید اصلا پیشنها نمی کنیم چون هزینه گزافی در انتظارخریداران می باشد به خاطر داشته باشید ارزش و قیمت گذاری دستگاه فتوکپی دست دوم به این روال هست . دستگاه فتوکپی آکبند را درنظر بگیرید قیمت دستگاه هر چند باشد در زمان خرید دستگاه فتوکپی استوک ۳۰ درصد مبلغ پرداخت خواهید کرد واگر دستگاه مورد نظر شما ایران کار کرد باشد ۳۰ درصدقیمت استوک را پرداخت می کنید این نوعی اشل برای بدست آورد قیمت دستگاه فتو کپی دست دوم می باشد اگر باز هم علاقه برای خرید دستگاه ایران کارکرد دارید مطالب زیر مطالعه فرمایید.

نکته مهم

اگر از مدت گارانتی آن باقی مانده باشد ، می تواند کمی گران تر از باقی موارد باشد که گارانتی آنها تمام شده است . ولی اگر از اشخاص معتمد خریداری صورت بگیرد ایرادی در بدون گارانتی بودن این محصولات وجود ندارد .

قابلیت های دستگاه کپی دست دوم

 

قیمت دستگاه کپی دست دوم با قابلیت های آن از دو زاویه قابل بررسی شدن است .

۱ – قابلیت هایی که دارد .

قابلیت های زیادی وجود دارند ک ممکن است دستگاهی داشته باشد .

۲ – بدون ایراد بودن بخش های مرتبط به یک قابلیت .

تست بدون ایراد بودن بهتر است توسط یک کاربر با سابقه و یا تعمیرکاری حرفه ای صورت بگیرد تا با چند و چون آنها آشنا بوده ، بتواند معایب موجود را با کمترین دقتی نیز متوجه شود .

هر چقدر که قابلیت آن دستگاه بیشتر باشد ، می تواند بالاتر برود . برای نمونه موارد زیر جزو این گزینه ها هستند :

دستگاه دارای قابلیت شبکه باشد .
دستگاه کاغذ کشی اتوماتیک داشته باشد .
دستگاه امکان اتصال دادن بی سیم را داشته باشد .
دستگاه امکان پرینت زدن در هر دو رو را به صورت اتوماتیک داشته باشد .
و … .

سوالات مهم هنگام خرید دستگاه کپی دست دوم

قیمت دستگاه کپی دست دوم اصولا در جواب سوال هایی خواهد بود که مشتری باید بپرسد . برای مثال :

آیا قدرت و سرعت آن ، در حدی قابل قبول است ؟ که علاوه بر کیفیت خوب این گزینه ها باید هماهنگی بین آنها نیز استاندارد باشد .
آیا برای فضای مورد استفاده مناسب است ؟ مثلا فضاهای اداری و خانگی که باید برای هر کدام دستگاه هایی متناسب تهیه شود .
آیا در مقابل ابهت ظاهری ، کارایی مناسبی هم دارد ؟
آیا می توان فایل هایی را به صورت ایمیل به دیگران فرستاد ؟ یا می توان آن را به شبکه اتصال داده و از آن بهره برداری مناسبی داشت ؟
آیا می تواند تمامی قطعات کاغذ مورد نیاز برای هدف نهایی را در خودش داشته باشد ؟
آیا کیفیت رنگی آن با چیزی که انتظار می رود مطابقت دارد ؟
آیا زمان چاپ می تواند پاسخگوی روند کاری شخص باشد ؟

قیمت دستگاه کپی

قیمت دستگاه کپی دست دوم اگر درباره دستگاهی نو باشد ، می توان با اختلافی ناچیز از فروشگاه های مختلف تهیه کرد . اما اگر دست دوم باشد ممکن است تغییرات قیمت زیادی در بازار دیده شود . مسائلی که معمولا در قیمت گذاری های اولیه نقش دارند سرعت کپی کردن در هر دقیقه ، پرینت زدن رنگی یا سیاه و سفید ، قابلیت فکس و اسکن ، ابعاد برگه دان و …. است .

نکته مهم

قیمت دستگاه کپی دست دوم حتی اگر درباره محصولی خارجی و با کیفیتی آنچنانی باشد ، در صورتی که عمر اسمی آن تمام شده باشد قیمت آن به شدت نزول می کند . مهم نیست ده سال عمر کرده باشد یا یک ساعت ، قیمت آن به نسبت مدل نو بسیار متفاوت خواهد شد .

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی دست دوم  کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.