قیمت فتوکپی رنگی استوک

قیمت فتوکپی رنگی استوک

قیمت فتوکپی رنگی استوک

قیمت فتوکپی رنگی استوک را به راحتی می ‌توان از طریق فروشگاه کپی ایران مشاهده نمود. این دستگاه یکی از پر کاربرد ترین وسایلی است. که به طور گسترده در مراکز چاپ و تکثیر، ادارات، دانشگاه ‌ها، سازمان‌ ها و مدارس مورد استفاده همگان قرار می ‌گیرد.

انتخاب دستگاه بر حسب نیاز کاری

قبل از خرید فتوکپی رنگی استوک بهتر است. دستگاه را بر اساس نیاز خود انتخاب و خریداری نمایید. برای مثال اگر در یک مرکز چاپ و تکثیر شلوغ کار می ‌کنید. باید در مرحله اول به ظرفیت دستگاه انتخابی توجه داشته باشید. زیرا فتوکپی استوک در مدل ‌ها و ظرفیت‌ های مختلفی توسط فروشگاه کپی ایران به بازار عرضه شده است. لازم به ذکر است که اگر فتوکپی رنگی استوک از ظرفیت پایینی برخوردار باشد. باعث کند شدن فعالیت و پایین آمدن راندمان کاری شما خواهد شد. زیرا مدت زمان زیادی را برای گذاشتن برگه در داخل دستگاه نیاز دارید.

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت فتوکپی رنگی استوک

بهتر است بدانید که قیمت فتوکپی رنگی استوک به عوامل و فاکتور های مختلفی بستگی دارد.

سرعت دستگاه

برای مثال یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار بر روی قیمت این دستگاه سرعت دستگاه می ‌باشد. فتوکپی رنگی دارای انواع مختلفی است. که هر کدام از آن ها در هر دقیقه می ‌توانند. بین ۵۰ تا ۱۰۰ برگه را چاپ و کپی کنند. از این رو دستگاه‌ هایی که دارای سرعت بالایی هستند. از قیمت بالاتری نسبت به دستگاه‌ های با سرعت پایین برخوردار خواهند بود.

ظرفیت دستگاه

همچنین از دیگر فاکتور هایی که بر روی قیمت این دستگاه فتوکپی دارای تاثیر می ‌باشد. ظرفیت دستگاه فتوکپی رنگی استوک است. به طوری که هر چه این دستگاه از ظرفیت بالاتری برخوردار باشد. به تبع آن نیز قیمت بالا تری نسبت به انواع دیگر دارد.

چند منظوره

همچنین از دیگر عوامل و فاکتور های مهم بر روی قیمت فتوکپی رنگی استوک چند منظوره بودن آن می ‌باشد. برخی از این دستگاه‌ ها علاوه بر قابلیت کپی دارای خاصیت‌های مختلفی مانند اسکن و پرینت می ‌باشند. این امر هم از لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر است و هم فضای کمتری از محل کار را اشغال می‌ کند.

نوع دستگاه

به طور کلی دستگاه های استوک نسبت به دستگاه های نو از قیمت کم تری برخوردار هستند. اما این به معنای پایین بودن کیفیت آن ها نیست. از آن جا که فتوکپی رنگی استوک دارای انواع مختلفی است. قیمت‌ آن با توجه به انواع مدل ‌ها و امکاناتی که برای کاربران فراهم می کند، متفاوت است.

خرید از کپی ایران

این دستگاه‌ های کپی که دارای کاربرد بسیاری در ادارات مختلف هستند. توسط فروشگاه کپی ایران به بازار عرضه می شوند. فروشگاه کپی ایران در زمینه فروش ماشین‌ های چاپ دیجیتال و انواع فتوکپی فعالیت می‌ کند. لازم به ذکر است که فروشگاه کپی ایران یکی از معتبر ترین و بزرگ ‌ترین شرکت‌ های عرضه کننده دستگاه‌ های کپی طولی، کاتر و گیوتین، پلاتر و بنر، انواع پرینتر، انواع ریسوگراف و انواع فتوکپی و کپی رنگی می ‌باشد. از این رو افراد و متقاضیان به راحتی می‌ توانند از طریق فروشگاه کپی ایران دستگاه فتوکپی رنگی را به صورت استوک و در حد نو با قیمتی مناسب خریداری نمایند.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی رنگی استوک  کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.