قیمت فتوکپی رنگی توشیبا

توشیبا356

قیمت فتوکپی رنگی توشیبا

قیمت فتوکپی رنگی توشیبا با توجه به مدل ها و در نتیجه ویژگی ها و کاربرد هایی که هر کدام دارند متفاوت است. این برند از دستگاه های فتوکپی دارای طول عمر بسیار مناسب، ویژگی های کاربردی عالی، کیفیت، دقت و سرعت بسیار بالایی است. که می تواند. رضایت خاطر شما را از خرید هر کدام از مدل های خود به دست آورد.

فاکتورهای موثر بر قیمت دستگاه فتوکپی رنگی توشیبا

قبل از خرید دستگاه به بررسی  فاکتورهای موثر بر روی قیمت فتوکپی توشیبا می پردازیم:

چند منظوره بودن

یکی از مهم ترین فاکتورها در تعیین میزان قیمت دستگاه های استوک فتوکپی قابلیت ها و کاربردهایی است. که در اختیار شما قرار می دهند. بسیاری از دستگاه های فتوکپی رنگی توشیبا علاوه بر داشتن فتوکپی رنگی و سیاه و سفید به شما امکان فکس، پرینت و اسکن را نیز می دهند. بدون شک هرچه کارایی دستگاه بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

 

سرعت و کیفیت چاپ

سرعت و کیفیت چاپ فاکتور مهم دیگر در تعیین قیمت دستگاه استوک فتوکپی رنگی توشیبا یا هر برند دیگر می باشد. سرعت چاپ دستگاه های فتوکپی بر اساس تعداد برگه هایی که در هر دقیقه کپی یا پرینت می گیرند تعیین می شود. کیفیت چاپ نیز بر اساس معیار DPI سنجیده می شود که هرچه بیشتر باشد. کیفیت چاپ بیشتر است. طبیعی است که هرچه سرعت و کیفیت بالاتر باشد. قیمت دستگاه نیز بیشتر خواهد بود.

 

ظرفیت دستگاه

مساله مهم دیگر در تعیین قیمت دستگاه استوک فتوکپی رنگی توشیبا ظرفیت دستگاه و تعداد برگه هایی که دستگاه می تواند. در خود نگه داشته و از آن ها استفاده کند. علاوه بر ظرفیت اولیه دستگاه ها به ظرفیت قابل افزایش دستگاه نیز توجه می شود. گاهی این ظرفیت تا چند ده هزار نیز افزایش پیدا می کند.

 

حاظفه دستگاه

مساله مهم دیگر در تعیین قیمت دستگاه فتوکپی رنگی توشیبا حافظه داخلی دستگاه و هارد دیسک آن است. معمولا حافظه دستگاه ها بین ۱ تا ۱۰ گیگ بوده و هارد آن ها چند ده گیگ حافظه دارد. بدون شک هرچه حافظه یک دستگاه فتوکپی بیشتر باشد. شما می توانید اسناد بیشتری را در آن نگه داشته تا در زمان نیاز از آن ها استفاده کنید.

 

قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی

از دیگر امکاناتی که بسیاری از دستگاه های فتوکپی استوک توشیبا در اختیار کاربران خود قرار می دهد، داشتن قابلیت زوم و یا کوچ نمایی تصاویر و اسناد است. این ویژگی کاربرد دستگاه را تا حد زیادی افزایش می دهد. و شما می توانید از اسناد و تصاویر بزرگ کپی و پرینت دقیق و با جزئیات بگیرید.

 

کپی دو طرفه

مساله مهم دیگر در تعیین قیمت دستگاه فتوکپی رنگی توشیبا داشتن قابلیت کپی همزمان و دو طرفه اسناد است. این ویژگی باعث می شود سرعت و دقت کار تا حد زیادی بالا رفته و از هدر رفتن انرژی نیز جلوگیری شود.

 

محدوده قیمت دستگاه

همانطور که اشاره شد دستگاه های استوک فتوکپی با داشتن قابلیت ها و ویژگی های متنوع قیمت های متفاوتی نیز در بازار دارند. با توجه به نوسان نرخ ارز و دلار نیز قیمت این دستگاه ها مانند سایر دستگاه های دیگر با نوسان همراه است.

 

فروشگاه کپی ایران از وارد کنندگان مطرح دستگاه های فتوکپی استوک است. و مشتریان عزیز می توانند محصول مورد نظر را از بخش فروشگاه سایت خریداری نمایند.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی رنگی توشیبا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.