قیمت فتوکپی رنگی کانن

قیمت فتوکپی رنگی کانن

قیمت فتوکپی رنگی کانن و همچنین قیمت مواد مصرفی و کارتریج ها یکی از نگرانی های اصلی متقاضیان خرید فتوکپی رنگی می باشد. چرا که به طور کلی قیمت ماشین های اداری ارائه دهنده خدمات رنگی بالاتر است. اما شرکت کانن فتوکپی های خود را کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه طراحی می کند. علاوه بر این توجه داشته باشید که کیفیت بی نظیر کانن تا حد زیادی قیمت دستگاه های کپی خود را توجیه می کند.

فتوکپی رنگی کانن

سیستم رمزگذاری و تعیین رنگی که در صفحه نمایش کامپیوتر خود مشاهده می کنید بر اساس تداخل فیزیک نوری می باشد. این سیستم نوری ابتدا تعیین می کند که تصاویر با چه رزولوشنی نمایانده شوند. مثلا رزولوشن ۳۰۰dpi به معنای قرار گرفتن ۳۰۰ نقطه در هر اینچ می باشد. این سیستم نوری سپس تعیین می کند که به یکی از این نقاط یا پیکسل ها، سه عدد که هر یک به ترتیب بیانگر شدت نور قرمز، سبز و آبی هستند، به چه نسبتی اختصاص یابد.

به این ترتیب صفحه نمایش کامپیوتر شما تصاویر مختلف را با این ساز و کار به صورت رنگی نشان می دهد. اما کانن، از مکانیسم دیگری بهره می برد. مکانیسم این پلاتر در این مورد متفاوت و ویژه است که اساس کار آن رنگی می باشد. یعنی به هر نقطه حین چاپ به جای نسبت دادن شدت سه نور، شدت پنج رنگ فیروزه ای، زرد، سیاه مات، سرخ آبی و طوسی را نسبت می دهد.

این ساز و کار تعیین رنگ سبب می شود تا خروجی های پرینت رنگی چندین برابر زنده تر به نظر برسند. گردایان های رنگی طبیعی تر، خطوط صاف تر و دامنه رنگی وسیع تر. هر چه از نهایت کیفیت پردازش تصویر انتظار دارید همگی در فتوکپی رنگی کانن حاضر می باشند.

قیمت کارتریج ها و مواد مصرفی

گذشته از قیمت دستگاه کپی رنگی کانن، قیمت موادمصرفی نیز فاکتور مهمی می باشد. چرا که بسیاری از ماشین های اداری مواد مصرفی خود را دارند و بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که مواد مصرفی ارزان تری دارد. به این ترتیب هزینه های شما در دراز مدت کاهش چشم گیری خواهد داشت.

کارتریج ها، جوهر ها و مواد مصرفی کپی های رنگی کانن همگی یونیورسال و جهانی می باشند. بهره وری کپی های رنگی کانن از کارتریج های یونیورسال دو نتیجه مهم دارد. در ابتدا سبب در دسترس بودن این کارتریج ها می شود. ثانیان قیمت کارتریج های یونیورسال مصوبه معلوم دارند و به طور کلی ارزان نیز می باشند. همچنین این کارتریج ها از تنوع بی نظیری در رنگ و جنس(متالیک، مات یا براق بودن…) برخوردار هستند.

امکان استوک خریدن و صرفه جویی

شما می توانید قیمت دستگاه کپی رنگی کانن را تا چند برابر کمتر بپردازید. چگونه؟ با استوک خریدن! با خرید مدل استوک یا بازسازی شده یک فتوکپی رنگی کانن، با کنار گذاشتن خدمات پس از فروش مستقیم از شرکت کانن، شما قیمت به مراتب کمتری را خواهید پرداخت.

همچنین خرید از یک فروشگاه معتبر و مطمئن همچون کپی ایران، خاطر شما را از سلامت دستگاه و پرداخت ایده آل ترین هزینه آسوده خواهد کرد.

جهتکسب اطلاعات کافی درمورد قیمت دستگاه فتوکپی رنگی کانن  کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.