قیمت  فتوکپی ریکو mp2000

قیمت  فتوکپی ریکو mp2000

قیمت  فتوکپی ریکو mp2000

قیمت  فتوکپی ریکو mp2000 با توجه به اینکه دستگاه استوک یا آکبند است متفاوت می باشد. دستگاه های استوک به دلیل اینکه کارکرده و دست دوم هستند از لحاظ قیمت نسبت به دستگاه آکبند به صرفه تر می باشند. دستگاه های آکبند نو هستند بنابراین از قیمت بالاتری برخوردار می باشند.

بنابراین توصیه می شود افرادی که توان مالی خرید دستگاه آکبند را ندارند دستگاه استوک را خریداری کنند. دستگاه استوکی که علاوه بر قیمت مناسب کیفیت لازم را هم داشته باشد یک انتخاب بسیار مناسب به شمار می رود.

عوامل موثر بر قیمت فتوکپی ریکو mp2000

قیمت دستگاه فتوکپی ریکو mp2000 با توجه به چند منظوره بودن آن بسیار مناسب است. با این مدل دستگاه کپی می توانید کارهای کپی، پرینت، اسکن و فکس خود را یک جا انجام دهید. بنابراین خرید این دستگاه کپی برای افرادی که از فضای کافی در محیط اداری خود برخوردار نیستند بسیار مناسب می باشد.

با این دستگاه می توانید فضای کوچکی از محیط را به آن اختصاص دهید در عین حال تمام نیازهای خود را برطرف سازید. با این مدل دستگاه کپی قادر خواهید بود از کاغذهای با سایز مختلف اعم از A4, A3, A5 استفاده کنید. این دستگاه از قابلیت کپی دو رو برخوردار می باشد. از این نظر مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد.

ویژگی های فنی فتوکپی ریکو mp2000

علاوه بر آگاهی از قیمت دستگاه فتوکپی ریکو mp2000 بهتر است با ویژگی های فنی آن هم آشنا شوید. آماده سازی نخستین کپی یکی از مهم ترین ویژگی های هر دستگاه کپی به شمار می آید. زیرا این ویژگی کلید اصلی کارآمد بودن یک دستگاه نسبت به سفارش های کپی متعدد و جزیی می باشد.

دستگاه فتوکپی ریکو mp2000 قادر است در مدت زمان ۶.۵ ثانیه اولین کپی را آماده کند. همچنین سرعت این مدل دستگاه کپی ۲۰ برگ در دقیقه است. اگرچه این سرعت برای انجام پروژهای کلی و تعداد بالا معمولی می باشد اما در کل سرعت دستگاه خوب و راضی کننده است. کاربر با این سرعت دستگاه می تواند نیازهای کاری متوسط خود را برطرف سازد. این دستگاه کپی از کیفیت خروجی پرینت ۶۰۰ dpiبرخوردار است. بهتر است بدانید که کیفیت دستگاه مطابق با استاندارد های این کلاس کاری قرار دارد.

یکی از مزایای خاص دستگاه فتوکپی ریکو mp2000 قابلیت متصل شدن به شبکه های محلی و اینترنت است. بنابراین کاربر می تواند بدون اتلاف وقت پشت میز بنشیند و از فایل های مورد نظر خود کپی یا پرینت بگیرد. همچنین اقدامات امنیتی بر روی این مدل دستگاه کپی تعبیه شده است. به این صورت است که هر کاربر کد شناسایی مربوط به خود را دارد.

جمع بندی و کلام آخر

قیمت دستگاه فتوکپی ریکو mp2000 و هزینه نگهداری آن بسیار مقرون به صرفه می باشد. این دستگاه جهت کار در مراکز تکثیر و انتشارات بسیار کارآمد خواهد بود. همچنین برای اداراتی که تمایل به استفاده از منابع اشتراکی دارند بسیار مناسب می باشد.

اگر به دستگاهی نیاز دارید که بتواند نیازهای کاری متوسط شما را برطرف کند و در عین حال از کیفیت و امنیت بالایی برخوردار باشد ما به شما فتوکپی ریکو mp2000 را پیشنهاد می کنیم. فروشگاه کپی ایران با توجه به سابقه طولانی مدت خود از محبوبیت خاصی در بین مشتریان برخوردار است. با مراجعه به سایت این فروشگاه می توانید نسبت به خرید دستگاه اقدام کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی ریکو mp2000 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.