قیمت فتوکپی شارپ استوک

 شارپ 180

قیمت فتوکپی شارپ استوک

قیمت فتوکپی شارپ استوک نسبت به مدل های آکبند آن بسیار کم تر بوده و می توانید. آن را با قیمت بسیار پایین تر برای دفاتر فنی، مدارس، دانشگاه ها، مراکز چاپ و نشر و غیره خریداری کنید. این دستگاه ها با توجه به نوع و کاربری که دارند. با قیمت های متفاوتی در بازار موجود هستند. که بهتر از قبل از اطلاع از قیمت دستگاه فتوکپی شارپ استوک آن ها را بشناسید.

انواع مختلف دستگاه های فتوکپی شارپ

دستگاه های فتوکپی با توجه به فاکتورهای مختلف مانند نوع کاربری، نوع تکنولوژی چاپ به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. که شما با توجه به نیاز خود باید از میان آن ها دستگاه مورد نیاز خود را خریداری کنید.

 اندازه و ظرفیت کاری

دستگاه های کپی با توجه به اندازه و ظرفیت کاری خود به دو گروه دستگاه های اداری و یا ایستاده و دستگاه های خانگی و یا رومیزی تقسیم بندی می شوند. نوع اداری دستگاه ها با توجه به کاربری خود حجم کاری بالا و ابعاد بزرگی داشته و شما می توانید گاهی تا ۱۵۰ برگه در هر دقیقه را کپی بگیرید. اما فتوکپی های رومیزی اندازه کوچک تری داشته و حجم کاری آن ها نیز بسیار کم تر خواهد بود.

 تکنولوژی چاپ

قبلز از آنکه اقدام به خرید و پرداخت قیمت فتوکپی شارپ استوک یا مدل های دیگر کنید، بهتر است بدانید. این دستگاه ها بر اساس تکنولوژی چاپ به دو دسته لیزری و جوهر افشان تقسیم بندی می شوند. دستگاه های لیزری نسبت به دستگاه های جوهر افشان قیمت بالاتری داشته اما استفاده از آن در دراز مدت کم هزینه تر خواهد بود. زیرا عمر کارتریج در این دستگاه ها بیشتر بوده و در زمان بسیار طولانی تری نیاز به تعویض و یا شارژ مجدد پیدا می کنید. دستگاه های جوهر افشان قیمت پایین تری داشته و بیشتر برای مصارف خانگی و دفاتر کوچک مورد استفاده قرار می گیرند.

 کاربری

قیمت دستگاه فتوکپی شارپ استوک مانند تمامی برند های دیگر با توجه به کاربری دستگاه متفاوت خواهد شد. این دستگاه ها در دو نوع چند منظوره و تک کاربرده طراحی و در بازار موجود هستند. دستگاه های تک کاربرده همانطور که از نامشان پیدا است. تنها توانایی انجام یک کار و کپی گرفتن از دستگاه ها را دارند. اما دستگاه های چند منظوره علاوه بر کپی قابلیت پرینت، اسکن و فکس را داشته و شما می توانید. به جای خرید چند دستگاه یک تجهیز با قیمت پایین تر خریداری کنید. بدون شک دستگاه های چند منظوره نسبت به دستگاه های تک کاربرده قیمت بالاتری دارند.

تعداد رنگ تونر

قیمت دستگاه فتوکپی شارپ استوک با توجه به تعداد رنگ های مورد استفاده تغییر می کند. دستگاه های تک رنگ در تونر خود تنها از رنگ مشکی استفاده کرده و توانایی چاپ رنگی را ندارند. اما دستگاه های رنگی معمولا از ۴ رنگ در کارتریج خود استفاده کرده و علاوه بر پرینت سیاه و سفید قابلیت پرینت رنگی نیز دارند.

هت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی شارپ استوک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.