قیمت فتوکپی کانن ۲۲۰۲

کانون 2204

قیمت فتوکپی کانن ۲۲۰۲

قیمت فتوکپی کانن ۲۲۰۲ می تواند تحت تاثیر فاکتور های مختلفی باشد. اما به طور کلی قیمت این دست از مواردی است. که بسیاری از خریداران را به سبب مناسب بودن به سمت خود جذب می کند.در ادامه این مقاله به طور خلاصه به معرفی این دستگاه کپی و بررسی برخی جوانب قیمتی آن خواهیم پرداخت.

دستگاه فتوکپی کانن مدل ۲۲۰۲

دستگاه فتوکپی کانن مدل imagerunner 2202 یک دستگاه کپی رومیزی می باشد. که در بسیاری از مارکت های ماشین های اداری حال حاضر آسیا و به خصوص خاورمیانه و هند طرفداران بسیاری دارد. سرعت خروجی این دستگاه کپی ۲۲ برگ بر هر دقیقه می باشد. که سرعت خوب و قابل قبولی است. اما بهترین سرعت در این کلاس کاری نیست.

زمانی که این دستگاه کپی صرف آماده سازی اولین کپی می کند. برابر با ۷.۹ ثانیه می باشد. باید توجه داشت. که برای بسیاری از کسب و کار ها، سرعت آماده کردن اولین کپی از سرعت کلی خروجی دستگاه اهمیت بیشتری دارد. چراکه بسیاری از سفارشات به صورت جزئی بوده و لازم است. که سریعا حاضر شوند.

کیفیت خروجی این دستگاه بالا می باشد. و ارائه دهنده رزولوشن ۶۰۰*۶۰۰ dpi برای کپی گرفتن است. این رزولوشن برای این کلاس کاری کاملا راضی کننده بوده. و کیفیت کاملا خوبی را در اوراق کپی گرفته شده توسط این دستگاه مشاهده خواهید کرد.

اتصالات سازگار

قیمت دستگاه کپی کانن مدل imagerunner 2202 در کنار هزینه های نگهداری و استفاده از این ماشین اداری، معنای کامل پیدا می کند. کارکرد کارتریج این دستگاه با توجه به قرار گیری به صورت تونر یا درام به ترتیب تا ۱۰۲۰۰و ۶۱۷۰۰ برگ نیز می رسد. این اعداد نشان دهنده مقرون به صرفه و کم مصرف بودن این دستگاه کپی می باشند.

همچنین این دستگاه کپی می تواند به عنوان یک منبع اشتراکی به کار رود. استفاده از منابع اشتراکی امروزه برای ادارات بزرگ و کارگروه های شلوغ اهمیت ویژه ای یافته است. همه کاربران می توانند از میز کار خود فرآیند های دستگاه را راه اندازی کنند. و کمترین زمان را صرف کپی گرفتن کنند. همچنین شما می توانید صرفا به کمک یک تلفن همراه اسناد خود را برای کپی گرفتن به دستگاه ارسال کنید.

خرید استوک

از جمله مواردی که تاثیر بسزایی در قیمت دستگاه کپی کانن مدل imagerunner 2202 دارد، امکان استوک خریدن دستگاه می باشد. شما می توانید استوک این ماشین کپی را با بهترین کیفیت از فروشگاه کپی ایران خریداری کنید. دریافت بهترین کیفیت استوک در عین پرداخت هزینه ای به مراتب کمتر از ویژگی های خرید یک ماشین اداری از کپی ایران می باشد.

همچنین شما می توانید با انتخاب از بین گستره وسیعی از آپشن ها و اضافه کردن آن ها به صورت اختیاری، دستگاه کپی کانن مدل imagerunner 2202 را شخصی سازی شده و ایده آل برای نیاز های دفتر کار خود تحویل بگیرید. علاوه بر این با حذف آپشن های اضافی می توانید در خرید خود صرفه جویی بیشتر نیز کنید.

خرید یک دستگاه استوک یا بازسازی شده با کیفیت از فروشگاه کپی ایران به شما اطمینان خاطری از بابت قیمت دستگاه کپی کانن مدل imagerunner 2202 و همچنین کیفیت بالای این دستگاه می دهد.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی کانن ۲۲۰۲ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.