قیمت کنون ir 7086

کانون ir7086

قیمت کنون ir 7086

قیمت کنون ir 7086 همچون قیمت دستگاه های اداری، همواره عامل بسیار مهم و تاثیرگذاری در خرید و انتخاب این دستگاه می باشد. خریداران همواره به دنبال قیمت مناسبتر هستند. و از این رو انتخاب های گرانتر را به راحتی رد می کنند. قیمت این دستگاه تحت عوامل مختلفی ممکن است. دچار تغییر شود. شناخت عوامل موثر بر قیمت کانون ir 7086 می تواند. در انتخاب دستگاه مناسب محل کار شما کمک شایانی کند.

کانون ir 7086

کانون ir 7086 یک پرینتر لیزری قدرتمند و مخصوص کلاس کاری سنگین می باشد. بار کاری زیاد و گردش کارهای پیچیده ادارات و دفاتر انتشارات بزرگ به کمک این دستگاه به راحتی در جریان خواهند بود. سرعت خروجی ۷۰ برگ بر هر دقیقه در ترکیب با قابلیت های متعددی مثل اسکن و پرینت دو طرفه همزمان، نهایت سرعت و کارایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

کیفیت موثر قیمت کنون ir 7086

کیفیت اوراق چاپ شده بسیار بالا می باشد. و این دستگاه قابلیت چاپ با رزولوشن حداکثری ۱۲۰۰*۱۲۰۰ dpi را نیز داراست. دستگاه های imagerunner کانون همواره به عنوان پرچمداران صنایع چاپ و تکثیرات شناخته شده اند. و ir 7086 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

این دستگاه ها به علت محبوبیت بالا و کارایی خوبی که به نمایش گذاشته اند. در سرتاسر دنیا طرفداران بسیاری دارند. از این رو این مدل نیز به عنوان یکی از مدل های خانواده imagerunner در مناطق مختلف دنیا و تحت ریجن های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. ریجن های مختلف ساخت می توانند بر روی قیمت کانون ir 7086 موثر باشند. به عنوان مثال دستگاه آمریکایی با دستگاه مالزیایی در قیمت متفاوت هستند.

آکبند، استوک و بازسازی شده

همچنین این دستگاه در مدل های مختلف آکبند، استوک و بازسازی شده به فروش می رسد. فروشگاه کپی ایران، عرضه کننده انواع مدل های کانون ir 7086 در پیکربندی های مختلف می باشد. شما می توانید با خرید از فروشنده معتبر و مطمئنی مثل کپی ایران، در عین اطمینان خاطر از سلامت و کارایی دستگاه، از قیمتی که پرداخت می کنید. نیز آسوده خاطر و رضایت مند باشید.

پیکربندی کانون ir 7086

پیکربندی دستگاه یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت دستگاه های اداری می باشد. پیکربندی درواقع به شکل محصولی که دریافت می کنید گفته می شود. در پیکربندی دستگاه های اداری، آپشن های اختیاری تاثیر بسیاری دارند.

آپشن های اختیاری کنون ir 7086

آپشن های اختیاری، درواقع بخش های اضافه ای هستند که شما می توانید. در صورت نیاز، آن ها را به دستگاه خام خود اضافه کنید. این آپشن ها کارایی دستگاه و توان تولیدی شما را تا حد بسیاری افزایش می دهند. البته از سوی دیگر باید توجه داشت که این آپشن ها هزینه جداگانه ای دارند.

شما می توانید با انتخاب آپشن های موردنیازی که با نوع کار و کاربری شما همخوانی دارند. کارایی خود را در زمینه های بخصوصی افزایش دهید. همچنین از سوی دیگر با حذف آپشن های غیرضروری، در قیمت کانون ir 7086 بازنگری کرده و در هزینه پرداختی خود نیز صرفه جویی کنید.

همراه کانون ir 7086 آپشن های اختیاری مختلفی عرضه می شود. شما هنگام ثبت سفارش و خرید این دستگاه قادر به انتخاب بین آنها هستید. آپشن های سورتر، فینیشر، لارج باکس و سیستم تغذیه خودکار اسناد ADF همگی به انضمام این دستگاه به فروش می رسند. بخش های سورتر و فینیشر در خروجی دستگاه شما موثر هستند. و لارج باکس و ADF توان ورودی دستگاه شما را افزایش می دهند.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی کنون ir 7086 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.