قیمت کپی استوک شارپ

شارپ-3140

قیمت کپی استوک شارپ

قیمت کپی استوک شارپ با توجه به ویژگی های مختلف دستگاه در مدل های مختلف متفاوت است. این برند یکی از قدیمی ترین و معروف ترین برند های لوازم برقی و تجهیزات اداری و خانگی است. که در بسیاری از کشورهای جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

آشنایی با برند شارپ

قبل از آنکه با عوامل موثر بر قیمت کپی استوک شارپ آشنا شوید. بهتر است کمی با این برند جهانی و معروف آشنا شوید. شارپ یکی از چندین شرکت صنایع الکترونیکی ژاپنی است. که کالاهای برقی و الکترونیکی متنوع و بسیاری را ساخته و روانه بازار کرده است. سال تاسیس این برند به ۱۹۱۲ برمی گردد. که این سابقه بسیار طولانی نشان دهنده کیفیت بسیار بالا و میزان رضایت جهانی تمام کالاهای آن است. این شرکت یکی از بزرگ ترین تولید کننده لوازم و تجهیزات الکترونیکی اداری است. و با برندهای معروف دیگر مانند ال جی، سامسونگ، سونی و غیره رقابت می کند.

فاکتورهای موثر بر قیمت کپی استوک شارپ

همانطور که می دانید دستگاه های کپی در برند ها و مدل های مختلف به صورت آکبند و استوک در بازار موجود هستند. هر کدام از این دستگاه ها ویژگی ها و مزیت های خاص خود را دارند. برای مثال یکی از مهم ترین ویژگی ها و مزیت خرید دستگاه های استوک صرفه جویی در هزینه پرداختی هنگام خرید است. اما قیمت دستگاه های کپی چه به صورت آکبند و چه به صورت استوک با توجه به قابلیت هایی که دارند متفاوت است. اما این فاکتورها چه فاکتورهایی هستند؟

چند منظوره بودن دستگاه

یکی از مهم ترین فاکتورهای موثر بر قیمت دستگاه های کپی چند منظوره بودن دستگاه ها است. بسیاری از دستگاه های کپی تک کاربرده بوده و تنها می توانید. از آن ها برای کپی رنگی و یا سیاه و سفید استفاده کنید. اما دستگاه های کپی دیگری نیز در بازار موجود هستند. که به صورت چند منظوره مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها علاوه بر کپی امکان پرینت، فکس و یا اسکن نیز در اختیار شما قرار می دهند. بدون شک این دستگاه ها با توجه به کاربری متفاوتی که دارند قیمت بیش تری نسبت به دستگاه های تک کاربرده دارند. شاید این دستگاه قیمت بیشتری نسبت به دستگاه های تک کاربرده داشته باشند اما مطمئن باشید یک یک دستگاه چند منظوره نسبت به خرید مجزا هر کدام از آن ها به صرفه تر بوده و هزینه کم تری خواهد داشت.

میزان کیفیت و سرعت چاپ

فاکتور مهم دیگر در تعیین قیمت کپی استوک شارپ، میزان کیفیت و سرعت چاپ دستگاه است. این دستگاه ها می توانند در هر دقیقه تعداد مشخص از برگه را در هر دقیقه با کیفیت تعیین شده چاپ کنند. بدون شک هرچه تعداد برگه های چاپ شده در دقیقه بیشتر بوده و کیفیت چاپ بالاتر باشد. قیمت دستگاه نیز بالاتر خواهد بود.

قبل از اطلاع از قیمت کپی استوک شارپ و خرید آن ها بهتر است. بدانید دستگاه های کپی در دو نوع ایستاده یا اداری و رومیزی و یا خانگی موجود می باشند. دستگاه های اداری بزرگ تر و سنگین تر بوده و حجم کاری بالایی نسبت به دستگاه های رومیزی دارند. قیمت این دستگاه ها بسیار بیشتر از مدل های رومیزی می باشد.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت فتوکپی استوک شارپ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.