قیمت کپی کیوسرا ۱۶۳۵

دستگاه کپی کیوسرا 1635

قیمت کپی کیوسرا ۱۶۳۵

قیمت کپی کیوسرا ۱۶۳۵ همانند دیگر دستگاه های فتوکپی و چاپ موجود در بازار با توجه به استوک و یا آکبند بودن متفاوت است. دستگاه های استوک موجود در بازار قیمت بسیار پایین تری نسبت به دستگاه های آکبند داشته و می توانید با خرید آن ها در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

ویژگی های کپی کیوسرا مدل ۱۶۳۵

قبل از آن که به دنبال دانستن قیمت کپی کیوسرا ۱۶۳۵ بهتر است با ویژگی ها و مشخصات آن بیشتر آشنا شوید.

سرعت، کیفیت و کپی متوالی

این دستگاه چاپ می تواند در هر دقیقه ۱۶ برگ را با کیفیت ۶۰۰ DPI به صورت سیاه و سفید چاپ کند. قابلیت کپی متوالی تا تعداد ۹۹۹ برگ از دیگر ویژگی های بسیار پرکاربرد در این دستگاه به شمار می رود.

زمان گرم شدن

زمان گرم شدن و اولین کپی در دستگاه کیوسرا نیز بسیار کم است به طوری که زمان اولین کپی دستگاه کم تر از ۶ ثانیه طول خواهد کشید.

سایز کاغذ

شما با استفاده از این دستگاه کپی کیوسرا ۱۶۳۵ می توانید برگه های مختلف در سایزهای مختلف A3 تا A5 را در دستگاه قرار داده و از فایل های مورد نظرتان در ابعاد مناسب کپی بگیرید. دستگاه های چاپ موجود در بازار با توجه به کاربری که دارند با قیمت های مختلفی به فروش می رسند. اما قیمت کپی کیوسرا ۱۶۳۵ با توجه به ویژگی های پر کاربرد آن بسیار مناسب است.

راه های ارتباطی

یکی از مشخصات فتوکپی کیوسرا ۱۶۳۵ برقراری ارتباط با دستگاه های مجاور است. این مدل دستگاه کپی توسط پورت USB.2 می تواند به لپ تاپ و کامپیوتر متصل شود. این قابلیت امکان چاپ فایل های مورد نظر برای کاربر را فراهم کرده است. بنابراین کاربر در مدت زمان کوتاهی می تواند به دستگاه مجاور متصل و فایل خود را چاپ کند.

پیکربندی دستگاه

ابعاد و وزن دستگاه کپی کیوسرا ۱۶۳۵ از ویژگی های مهم هر دستگاه است که قبل از خرید باید به آن توجه ویژه داشته باشید. دستگاهی مناسب است که از ابعاد و وزنی متناسب با محیط پیرامون خود برخوردار باشد. ابعاد این مدل دستگاه کپی ۵۰۲*۵۵۲*۵۷۴ میلی متر است. همچنین وزن این مدل دستگاه کپی کیوسرا ۳۹ کیلوگرم می باشد.

قیمت کپی کیوسرا ۱۶۳۵

اگر به دنبال اطلاع از قیمت دستگاه های چاپ هستید. سعی کنید هم دستگاه های آکبند و هم استوک را پیدا کرده و قیمت آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

استوک

همانطور که می دانید دستگاه های استوک دستگاه های کار کرده ای هستند. که چند سال از ساخت و کارایی آن ها گذشته است. کارکرد چند ساله این دستگاه ها هیچ تاثیر منفی بر کارایی آن ها نداشته و شما می توانید. از کیفیت بالای دستگاه های استوک همانند مدل آکبند آن ها استفاده کنید. قیمت کپی کیوسرا ۱۶۳۵ در حالت استوک گاهی تا ۵۰ درصد قیمت اصلی آن نیز پایین می آید. اما این مقدار نهایت تخفیفی است. که فروشندگان به شما می دهند.

فروشگاه معتبر

بنابراین اگر در فروشگاهی یک دستگاه با قیمتی بسیار پایین تر از قیمت آکبند پیدا کردید. در کیفیت آن کمی شک کنید. دستگاه های استوک را می توانید. همراه با شناسنامه و گارانتی خریداری کنید. گارانتی و ضمانت نامه به شما این اطمینان را می دهد. که کالایی که خریداری کرده اید اصل و اورجینال است. از طرف دیگر می دانید اگر بعد از خرید و هنگام استفاده مشکلی برای شما پیش بیاید می توانید. از نمایندگی های مجاز و یا فروشنده خود درخواست کمک کنید.

خرید از کپی ایران

همانطور که در بالا نیز اشاره شد. برای خرید دستگاه های استوک باید به دنبال فروشگاه ها و شرکت های معتبر باشید. زیرا استوک بودن دستگاه به هیچ وجه به معنای خراب بودن و بی کیفیت بودن آن ها نیست. کپی ایران یک فروشگاه اینترنتی فروش لوازم اداری است. که تنوع بسیار زیادی در تعداد و مدل دستگاه های چاپ دارد. می توانید. با مراجعه به این سایت دستگاه کپی کیوسرا ۱۶۳۵ را اقدام و با کیفیت بالا اقدام به خرید کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی کیوسرا ۱۶۳۵ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.