مشخصات دستگاه کیوسرا ۱۶۳۵

دستگاه کپی کیوسرا 1635

مشخصات دستگاه کیوسرا ۱۶۳۵

مشخصات دستگاه کیوسرا ۱۶۳۵ یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت دستگاه می باشد. به طوری که هر چه کارایی و قابلیت های دستگاه بیشتر باشد قیمت آن هم افزایش پیدا خواهد کرد. این دستگاه کپی چند کاره مناسب افرادی است که توان مالی خرید چند دستگاه به صورت جداگانه را ندارند. بهتر است بدانید که کیوسرا یکی از برندهای شناخته شده در زمینه تولید دستگاه های اداری می باشد.

آشنایی با مشخصات فنی دستگاه کیوسرا ۱۶۳۵

این مدل دستگاه کپی با مصرف پایین انرژی از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است. همچنین دستگاه کپی کیوسرا ۱۶۳۵ با قابلیت انتخاب کاغذ به صورت خودکار و مرتب سازی الکترونیکی مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد.

راه های ارتباطی

یکی از ویژگی مهم هر دستگاه کپی که باعث افزایش عملکرد آن می شود راه های ارتباطی آن با دستگاه های مجاور است. این مدل دستگاه کپی با استفاده از پورت USB.2 می تواند به کامپیوتر و لپ تاپ متصل شود. بنابراین کاربر به راحتی و در مدت زمان کوتاهی قادر است فایل های مورد نظر خود را چاپ کند.

پیکربندی دستگاه

از مشخصات دستگاه کپی کیوسرا ۱۶۳۵ وزن و ابعاد مناسب آن است. به طوری که ابعاد این مدل دستگاه کپی ۵۰۲*۵۵۲*۵۷۴ میلی متر و وزن آن ۳۹ کیلوگرم می باشد. این دستگاه کپی فضای کمی از محیط اداری یا منزل را اشغال خواهد کرد. بنابراین با خرید یک دستگاه کپی جمع و جور می توانید نیازهای خود را برطرف سازید.

کیفیت و رزولوشن چاپ

یکی از مولفه های مهم هر دستگاه کپی که برای اکثر کاربران اهمیت دارد کیفیت چاپ آن می باشد. رزولوشن این مدل دستگاه کپی ۶۰۰*۶۰۰ DPI است.

کپی متوالی

منظور از کپی متوالی تعداد برگه هایی است که دستگاه با برنامه ریزی و بدون دخالت کاربر چاپ می کند. میزان کپی متوالی در دستگاه های اداری و ایستاده ۹۹۹ یا ۹۹۹۹ می باشد. در دستگاه کپی کیوسرا ۱۶۳۵ میزان تعداد کپی متوالی ۹۹۹ است.

قابلیت بزرگنمایی دستگاه

یکی از مشخصات دستگاه کپی کیوسرا ۱۶۳۵ قابلیت بزرگنمایی آن است. با این مدل دستگاه کپی می توانید بخشی از نسخه اصلی را بزرگ یا کوچک کنید. این مدل دستگاه کپی از قابلیت بزرگنمایی ۲۵ تا ۴۰۰ درصد برخوردار می باشد.

زمان گرم شدن دستگاه

زمانیکه دستگاه را به برق متصل می کنید برای گرم شدن و شروع به کار به یک زمان مشخصی نیاز دارد. بهتر است بدانید که هر چه این مدت زمان کوتاه تر باشد کارایی و عملکرد دستگاه بیشتر خواهد شد. دستگاه کپی کیوسرا ۱۶۳۵ برای شروع به کار فقط به ۲۰ ثانیه زمان نیاز دارد. بنابراین دستگاه در یک چشم به هم زدن آماده به کار می شود.

جمع بندی و کلام آخر

قبل از خرید دستگاه کپی آشنایی با مشخصات دستگاه کپی کیوسرا ۱۶۳۵ امری ضروری و مهم می باشد. این دستگاه کپی علاوه بر کپی قابلیت پرینت را هم دارد. همچنین این دستگاه از قابلیت حافظه داخلی ۳۲ مگابایتی برخوردار است. این دستگاه به دلیل چند منظوره بودن و مصرف انرژی پایین بسیار مناسب می باشد. فروشگاه کپی ایران به دلیل سابقه طولانی از اعتبار بالایی برخوردار است. توصیه می شود دستگاه کپی کیوسرا ۱۶۳۵ را از این فروشگاه خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد مشخصات کیوسرا ۱۶۳۵ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.