مقایسه فتوکپی توشیبا و کیوسرا

توشیبا356

مقایسه فتوکپی توشیبا و کیوسرا

مقایسه فتوکپی توشیبا و کیوسرا برای کاربر این امکان را به وجود می آورد تا بتواند برای خود بهترین انتخاب را رقم بزند. همانطور که می دانید برندهای مختلفی از دستگاه های فتوکپی در بازار موجود هستند. قبل از خرید هر دستگاه کپی بهتر است با برند و ویژگی های دستگاه آشنایی لازم را پیدا کنید.

شاید بد نباشد بدانید که در بازار رقابتی در هر صنعت و هر جا که عرضه و تقاضا وجود دارد یکسری شرکت ها وجود دارند که محصولات خود را با کیفیت بالا عرضه می کنند و به نوعی برای خود برند سازی می کنند. در اینجا قصد داریم دو برند از دستگاه فتوکپی (توشیبا و کیوسرا) را به شما معرفی کنیم.

فتوکپی توشیبا

فتوکپی توشیبا محصول شرکت توشیبا است. شرکت توشیبا جزء شرکت های مطرح در زمینه ساخت و تولید دستگاه های چاپ و نشر می باشد. محصولات این شرکت با طراحی خاص و منحصر به فردی ساخته شده اند. به همین دلیل انواع دستگاه های فتوکپی توشیبا مورد استفاده بسیاری از شرکت های معتبر قرار گرفته اند. ذکر این موضوع خارج از لطف نیست که برای بهتر و حرفه ای دیده شدن انتخاب برند توشیبا انتخابی ایده آل به شمار می آید.

ویژگیهای فتوکپی توشیبا

بهتر است بدانید که ویژگی های قابل توجه دستگاه های فتوکپی توشیبا سرعت و کیفیت مناسب آن ها می باشد. دستگاه های فتوکپی توشیبا قادر هستند در هر زمینه ای جوابگوی نیاز کاربران باشند. بنابراین استفاده از فتوکپی توشیبا در مصارف خانگی و شرکت های عظیم بسیار رایج است. از طرفی دستگاه های فتوکپی توشیبا استودیو و سایر مدل های آن جای خود را در هر کسب و کاری باز کرده اند. همین امر باعث شده است فتوکپی توشیبا راندمان کاری را افزایش دهد.

تکنولوژی

به جرات می توان گفت شرکت توشیبا براساس به روزترین تکنولوژی دنیا دستگاه های خود را تولید کرده است. بنابراین می توانید انواع دستگاه فتوکپی توشیبا را در بازار مشاده کنید. از طرفی دسته بندی های مختلفی را می توان برای دستگاه های فتوکپی انجام داد. یکی از این دسته بندی ها تکنولوژی چاپ مورد استفاده از قبیل لیزری، جوهر افشان و سوزنی می باشد.

رنگی و سیاه و سفید

یک تقسیم بندی دیگر دستگاه کپی توشیبا براساس رنگ مورد استفاده دستگاه است. برخی از دستگاه ها تنها از یک رنگ تونر که معمولا مشکی است استفاده می کنند. اما برخی از دستگاه ها امکان چاپ تصاویر با رنگ های مختلف را دارند.

رومیزی و ایستاده

بعضی از انواع دستگاه های توشیبا رومیزی و مناسب منزل و یا کسب و کارهای کوچک هستند. اما برخی دیگر از دستگاه ها ایستاده و اداری می باشند، که از عملکرد و کارایی بالایی برخوردار هستند. طیف گسترده ای از محصولات شرکت توشیبا دستگاه های چند کاره می باشند. جالب است بدانید که بیشتر دستگاه های توشیبا از قابلیت اتصال به شبکه یا کامپیوتر برخوردار هستند.

فتوکپی کیوسرا

فتوکپی کیوسرا محصول شرکت کیوسرا می باشد. شرکت کیوسرا یکی از تولید کنندگان انواع محصولات الکترونیکی است. شرکت کیوسرا یکی از شرکت های بزرگ ژاپنی می باشد که در سال ۱۹۵۹ تاسیس شده است. تولید ابتدایی این شرکت سرامیک بوده که توانسته در طول سال های متمادی فعالیت خود را در زمینه های مختلف گسترش دهد.

بهتر است بدانید که دفتر مرکزی شرکت کیوسرا در شهر کیوتو ژاپن واقع شده است و تمامی مدیران شرکت در این شهر زندگی می کنند. نام اولیه شرکت کیوسرا سرامیک کیوتو بوده است، که در نهایت در سال ۱۹۸۲ نام کیوسرا را برای خود انتخاب و ثبت کرد.

شرکت کیوسرا

می توان گفت شرکت کیوسرا یک شرکت چند منظوره به شمار می آید. علاوه بر تولید سرامیک توانسته است انواع محصولات الکترونیکی را عرضه کند. یکی از محصولات این شرکت دستگاه فتوکپی می باشد. از سایر تولیدات این شرکت می توان به سرامیک های صنعتی، تجهیزات تصویر برداری، تجهیزات پزشکی و دندان پزشکی، تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی اشاره کرد.

چند کاره یا تک کاره

انواع فتوکپی کیوسرا نیز همانند سایر برندها است. دستگاه های کپی کیوسرا در شکل ها و اندازه های مختلف در بازار موجود هستند. یکی از تقسیم بندی های این دستگاه ها چند کاره و یا تک کاره بودن آن ها می باشد. دستگاه های چند کاره علاوه بر کپی می توانند عمل پرینت، اسکن و فکس را هم انجام دهند.

رنگی یا سیاه و سفید

از دیگر تقسیم بندی ها می توان به کپی رنگی و یا سیاه و سفید اشاره کرد. از دستگاه های با کپی سیاه و سفید معمولا در منازل و مغازه های کوچک استفاده می شود. اما دستگاه چند کاره و رنگی بیشتر در ادارات، دانشگاه ها و مراکز چاپ و تکثیر کاربرد دارند.

رومیزی و ایستاده

بهتر است بدانید که دستگاه های فتوکپی در سایز های مختلف از قبیل رومیزی و ایستاده وجود دارند. ابعاد دستگاه های فتوکپی باعث تفاوت در کارکردهای آن ها شده است، به طوری که کارایی دستگاه ایستاده بیشتر از دستگاه های رومیزی می باشد. اما دستگاه های کپی شرکت کیوسرا در هر نوع مدلی از کیفیت لازم برخوردار هستند.

قیمت فتوکپی توشیبا

قیمت فتوکپی توشیبا براساس یکسری عوامل مختلف تعیین می شود. از طرفی قیمت کالا برای هر خریدار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیرا قیمت دستگاه فتوکپی باید متناسب با بودجه خریدار باشد. همچنین قیمت دستگاه باید با ویژگی ها و امکانات دستگاه فتوکپی تناسب داشته باشد. ذکر این موضوع خارج از لطف نیست که محصولات شرکت توشیبا از تنوع بالایی برخوردار هستند. بنابراین کاربران با هر قیمتی می توانند دستگاه فتوکپی را تهیه کنند.

یکی از موارد مهم موقع خرید دستگاه فتوکپی هزینه نگهداری، تهیه لوازم جانبی و آپشن های اضافی مانند کارتریج و تونر می باشد. اگر برخی از آپشن های اختیاری دستگاه را لازم ندارید می توانید آن ها را حذف کنید. حذف آپشن های اختیاری باعث کاهش قیمت فتوکپی توشیبا خواهد شد.

قیمت فتوکپی توشیبا به عوامل دیگری از قبیل مقدار حافظه داخلی دستگاه، سرعت دستگاه، رنگی یا سیاه و سفید بودن، تک کاره یا چند منظوره بودن دستگاه و … بستگی دارد. یکی دیگر از عوامل بسیار مهم بر قیمت فتوکپی توشیبا نو یا دسته دوم بودن آن می باشد. قیمت دستگاه نو و آکبند به مراتب بیشتر از دستگاه های استوک و یا دسته دوم خواهد بود.

قیمت فتوکپی کیوسرا

قیمت فتوکپی کیوسرا با توجه به مدل ها و کارکرد های آن ها متفاوت می باشد. این بدان معنا است که هرچه دستگاه قدیمی تر باشد از امکانات کمتری نسبت به یک دستگاه جدید تر برخوردار است. بنابراین قیمت این نوع دستگاه نسبت به مدل جدیدتر ارزان تر خواهد بود.

هزینه دستگاه فتوکپی کیوسرا نیز از مدلی به مدل دیگر متفاوت می باشد. زیرا برخی از دستگاه های کپی کیوسرا قابلیت اتصال به شبکه اینترنت، قابلیت ارتقا حافظه داخلی و یا سرعت بالایی در چاپ دارند. بنابراین بسته به این قابلیت ها هزینه نگهداری دستگاه تغییر خواهد کرد.

قیمت فتوکپی کیوسرا با توجه به نو و یا استوک بودن آن تفاوت خواهد داشت. دستگاه نو و آکبند از قیمت بالاتری نسبت به دستگاه دست دوم و استوک برخوردار است. قیمت فتوکپی کیوسرایی که مصرف خانگی دارد نسبت به دستگاه های اداری کمتر خواهد بود.

همچنین آپشن های اختیاری دستگاه بر قیمت آن تاثیر می گذارند. حذف و یا اضافه کردن آپشن های اختیاری قیمت فتوکپی کیوسرا را کاهش و یا افزایش می دهد. از آپشن های اختیاری دستگاه می توان به قابلیت تغذیه خودکار کاغذ، قابلیت اتصال به کامپیوتر، سورتر و فینیشر اشاره کرد.

مزایای فتوکپی توشیبا و مقایسه فتوکپی توشیبا و کیوسرا

مزایای فتوکپی توشیبا را می توان از دیدگاه های مختلف بررسی کرد. فتوکپی توشیبا از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است. از این دستگاه در مراکزی از قبیل چاپخانه، دفاتر فنی و مهندسی، مدارس و دانشگاه ها استفاده می شود. انواع مختلفی از دستگاه های فتوکپی توشیبا از قبیل تک کاره و چند کاره در بازار موجود هستند. بنابراین کاربران براساس نیاز کاری و بودجه مالی خود می توانند تک کاره یا چند کاره بودن فتوکپی توشیبا را انتخاب کنند. به عبارتی دست کاربران برای انتخاب مدل مد نظر خود باز می باشد.

شاید بد نباشد بدانید که بیشتر مدل های فتوکپی توشیبا تنها یک فتوکپی نیستند بلکه از آن ها می توان به عنوان پرینتر، اسکنر و فکس هم استفاده کرد. البته فکس جزء آپشن های اختیاری محصولات توشیبا می باشد. از دیگر مزایای فتوکپی توشیبا سازگاری آن با محیط زیست است. کار کردن با این مدل دستگاه ها بسیار ساده می باشد و احتیاجی به دانش و تخصص خاصی نخواهد داشت. مدل های اداری این نوع از دستگاه ها دارای صفحه نمایش LCD هستند. این صفحه نمایش به عنوان راهنمای کامل در اختیار کاربران قرار می گیرد.

انواع دستگاه های فتوکپی توشیبا در اندازه های مختلف ساخته می شوند. همچنین از نظر کاربری در دو نوع خانگی و اداری موجود هستند. بهتر است بدانید که تمامی مدل های فتوکپی توشیبا بسته به حجم کاری که متناسب با آن ساخته شده اند. از حافظه داخلی بالایی برخوردار می باشند. نوع اداری این دستگاه ها مجهز به هارد دیسک است. از مزایای قابلیت حافظه می توان به افزایش سرعت، عملکرد و امکان فایلینگ اشاره کرد. امکان فایلینگ به این معنا است که می توانید اسناد مورد نظر خود را ذخیره کنید، سپس در موقع لزوم از آن استفاده نمایید.

مزایای فتوکپی کیوسرا

مزایای فتوکپی کیوسرا بیشمار است. این نوع دستگاه فتوکپی در مدل ها و کاربردهای گوناگونی در بازار وجود دارد. از مزایای دستگاه فتوکپی کیوسرا می توان به چند منظوره بودن آن ها شاره کرد. زیرا اکثر دستگاه های کپی کیوسرا علاوه بر کپی قابلیت انجام فکس، اسکن و پرینت را هم دارند. سرعت چاپ این دستگاه بسیار مناسب است. رزولوشن چاپ دستگاه های کیوسرا بالا می باشد. بنابراین با این دستگاه می توانید از چاپی عمیق و زنده بهره مند شوید.

دستگاه های فتوکپی کیوسرا از حافظه داخلی برخوردار هستند. حافظه داخلی باعث افزایش سرعت و کارایی دستگاه خواهد شد. این قابلیت یک بار سند مورد نظر را برای دستگاه تعربف می کند سپس عملیات کپی یا پرینت را چندین بار از روی آن انجام می دهد. در برخی از دستگاه های کیوسرا می توانید عمل کپی را به صورت متوالی و تا حدود ۹۹۹ برگ را انجام دهید. محصولات شرکت کیوسرا از ظاهری شکیل و زیبا برخوردار هستند.

از دیگر مزایای دستگاه کپی کیوسرا قابلیت اتصال به کامپیوتر می باشد. شاید بد نباشد بدانید که برخی از دستگاه های فتوکپی کیوسرا از قابلیت ارسال مستقیم ایمیل و چاپ مستقیم از روی فلش برخوردار هستند. همچنین برخی از دستگاه ها با دارا بودن امکانات جانبی سرعت و عملکرد بالایی دارند. در مقابل برخی از دستگاه ها امکانات اختیاری ندارند.

جمع بندی مقایسه فتوکپی توشیبا و کیوسرا

همانطور که در بالا ذکر کردیم هر کدام از دستگاه های فتوکپی از قبیل کیوسرا و توشیبا از ویژگی ها و مزایای مخصوص به خود برخوردار می باشند. کاربر براساس نیازکاری و بودجه خود می تواند یکی از انواع دستگاه ها را انتخاب نماید. ذکر این موضوع خارج از لطف نیست که فتوکپی توشیبا از برخی جهات از قبیل سرعت، کیفیت، شکل ظاهری و سازگاری با محیط زیست دارای برتری هایی نسبت به فتوکپی کیوسرا می باشد.

با توجه به اینکه دستگاه های توشیبا کیفیت بالاتری دارند از طول عمر بالاتری برخوردار هستند. به جرات می توان گفت خرید دستگاه های توشیبا از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه تر است. خرید از فروشگاه و فروشنده مطمئن بسیار اهمیت دارد. توصیه می کنیم دستگاه فتوکپی توشیبا را از فروشگاه معتبر کپی ایران خریداری نمایید. بهتر است بدانید که هر دو نوع دستگاه کیوسرا و توشیبا در فروشگاه کپی ایران موجود می باشند.

جهت مقایسه فتوکپی توشیبا و کیوسرا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.