نمایندگی کپی کیوسرا

نمایندگی کپی کیوسرا

نمایندگی کپی کیوسرا

نمایندگی کپی کیوسرا با ارائه پیشرفته ترین امکانات در حوزه تعمیر و فروش از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد. بنابراین موفق به کسب رضایت بیش از پیش مشتریان خود شده است. بهتر است بدانید که نمایندگی کیوسرا در دو حوزه تعمیر و فروش محصولات کیوسرا فعالیت دارد.

فعالیتهای نمایندگی کپی کیوسرا

اما عمده فعالیت این نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش محصولات می باشد. همچنین این نمایندگی جهت تامین، ارتقا و کسب رضایت مندی مصرف کنندگان اصول مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده است. بنابراین تمامی خدمات و سرویس هایی که توسط نمایندگی کیوسرا ارائه می شود هم جهت با حفظ حقوق مراجعه کنندگان و رضایت مندی مشتریان می باشد.

به کارگیری به روزترین ابزارالات

بهتر است بدانید که کادر مجرب و با سابقه نمایندگی دستگاه کپی کیوسرا در بخش تعمیرات با به کارگیری به روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم قادر هستند تمامی مشکلات دستگاه ها را رفع و رجوع کنند. زیرا تمامی سرویس های ارائه شده توسط این نمایندگی از طرف شرکت معتبر کیوسرا و مطابق با اصول و استاندارد های جهانی قرار دارد.

استفاده از تجربیات کادر فروش

یکی از مزایای خاص این نمایندگی این است که قبل از خرید هر کدام از مدل های دستگاه کپی کیوسرا می توانید از تجربه و تخصص کادر فروش نمایندگی بهره مند شوید. بدین گونه که کادر فروش نمایندگی دستگاه کپی کیوسرا با صبر و شکیبایی به تمام سوالات شما پاسخ خواهند داد. همچنین در صورت نیاز جهت افزایش آگاهی بروشور مربوط به دستگاه کپی را در اختیار شما قرار می دهند.

تماس با کارشناسان نمایندگی

علاوه بر پاسخگویی کادر فروش توسط این نمایندگی در صورت نیاز می توانید با کارشناسان تعمیرات هم تماس بگیرید. این کار باعث افزایش محبوبیت نمایندگی کیوسرا در بین مشتریان شده است. از طرفی مدیریت این نمایندگی با تاکید بر مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش پرسنل متخصص خود را مسلتزم به اجرای اصول مشتری مداری کرده است.

آشنایی با شرکت کیوسرا

کیوسرا در سال ۱۹۵۹ به نام شرکت سرامیک کیوتو تاسیس شد سپس در سال ۱۹۸۲ به نام کیوسرا تغییر نام پیدا کرد. این شرکت چند ملیتی در ابتدا تولید کننده تجهیزات الکترونیکی و سرامیکی بوده است. سپس در سال ۱۹۷۴ به دلیل گسترش فن آوری ورق سرامیک توسط مدیرکل آژانس علوم و فناوری در مدارهای اکترونیکی مورد تجلیل قرار گرفت. این شرکت در سال ۲۰۰۰ توانست امتیاز قسمت تلفن همراه شرکت کوالکام را خریداری کند.

در نهایت این شرکت موفق به کسب بخش تولید تلفن های همراه شرکت ساینوا شد. امروزه علاوه بر تولید تلفن همراه موفق به تولید انواع دستگاه های کپی هم شده است. بهتر است بدانید که دستگاه کپی کیوسرا جزء معتبرترین برندهای دنیا می باشد. یکی از عوامل موفقیت آمیز این شرکت خدمات پس از فروش مناسب آن است. به طوری که نمایندگی دستگاه کپی کیوسرا در هر کشوری توانسته است در جهت خدمات رسانی عملکرد مناسبی داشته باشد. همچنین این شرکت برای افزایش کیفیت خدمات در تعمیر دستگاه کپی به کارشناسان خود آموزش های لازم را داده است.

جمع بندی و کلام آخر
با توجه به مطرح بودن شرکت کیوسرا نمایندگی دستگاه کپی کیوسرا جزء معتبرترین نمایندگی های دستگاه کپی به شمار می آید. همچنین بیشترین تاکید شرکت کیوسرا بر تعمیرات و خدمات پس از فروش دستگاه های کپی می باشد. به همین دلیل نمایندگی این شرکت توانسته است محبوبیت کافی را در بین مشتریان بدست آورد.

جهت کسب اطلاعات کافی درمورد نمایندگی دستگاه فتوکپی کیوسرا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.