پلاتر اچ پی

پلاتر HP T790

پلاتر اچ پی

پلاتر اچ پی نوعی دستگاه چاپ می باشد که قادر است. هر نوع عکسی را با یک عرض زیادی به چاپ برساند. این نوع دستگاه که محصولی از برند معتبر hp است قادر به ترسیم رسام خط، دایره و سایر اشکال می باشد. به همین دلیل وسیله ای پرکاربرد و قابل استفاده جهت ترسیم‌ های فنی و معماری محسوب می شود. این مدل دستگاه پلاتر جهت چاپ نقشه، طرح های گرافیکی، چاپ انواع تابلوها و چاپ عکس با سایز بالا بسیار پرکاربرد و قابل استفاده است.

دستگاه پلاتر اچ پی

دستگاه پلاتر اچ پی بهترین وسیله جهت تولید خروجی های بزرگ محسوب می شود. به همین دلیل دستگاه پلات اچ پی جهت چاپ نمودارها و نقشه ها بیشترین استفاده و کاربرد را دارد. زیرا چاپگرهای معمولی تنها قادر هستند برگه ها را با حداکثر سایز A3 چاپ نمایند. دلیل دیگر که باعث شده است این وسیله در چاپ نقشه ها و نمودارها بیشترین کاربرد را داشته باشد دقت بالای پلاتر در تهیه ترسیم ها است.

کابری

به جرات می توان گفت پلاترها بهترین گزینه جهت تولید نقشه های بسیار بزرگ به شمار می آید. همچنین این مدل پلاترها از دو نوع کاغذ معمولی و الکترو استاتیک جهت چاپ استفاده می کنند. پلاترهای الکترواستاتیک جهت تکثیر نقشه های مهندسی بسیار مناسب و پرکاربرد هستند و از یک فرایند انتقال تونر خشک جهت چاپ بهره می برند.

نوع پلاتر

همچنین این نوع پلاترها سریع تر از پلاترهای قلم و در فرمت های بزرگ در دسترس هستند. پلاترها دارای انواع مختلفی می باشند که برخی از آن ها عبارتند پلاتر جوهر افشان، پلاتر قلمی، پلاتر لیزری، پلاترهای عریض و پلاترهای کم عرض. از اینرو کاربران متناسب با کار خود اقدام به انتخاب یکی از این مدل ها می کنند.

این موضوع خارج از لطف نیست بدانید. که دستگاه پلاتر از قسمت های مختلفی همچون بدنه، سطح ریل عرضی، ریل طولی، مکانیزم تقلیل دهنده، مکانیزم انتقال به ریل عرضی و قلم ثابت، محرک های قدرت و سیستم کنترل سخت افزار و نرم افزار مربوطه تشکیل شده است.

خرید دستگاه پلاتر اچ پی

خرید دستگاه پلاتر اچ پی مستلزم توجه به یکسری نکات و عواملی می باشد. که در صورت توجه کردن به آن ها می توانید یک خرید سالم و مفید را داشته باشید.

یکی از فاکتورهایی که در موقع خرید دستگاه پلات اچ پی باید به طور جدی مورد توجه قرار بگیرد. اندازه و ابعاد دستگاه است. بنابراین در هنگام خرید بهتر است یک دستگاه پلاتر متناسب با فضای کاری خود انتخاب و خریداری نمایید.

کیفیت و رزولوشن

از دیگر فاکتورهای مهم و ضروری در انتخاب و خرید دستگاه پلاتر اچ کیفیت و رزولوشن چاپ دستگاه است. زیرا به هر اندازه کیفیت دستگاه بالاتر باشد. به همان میزان دستگاه عملکرد بالایی را خواهد داشت. از اینرو بهتر است دستگاهی را با کیفیت و رزولوشن مناسب و بالا انتخاب و خریداری نمایید.

انواع مختلف

این مدل دستگاه پلاتر در انواع مختلف استوک، بازسازی شده و آکبند در بازار موجود می باشد. از اینرو کاربران بر اساس نوع مدل دستگاه و براساس توان مالی خود می‌توانند خرید پلات اچ پی را انجام دهند. در واقع خرید دستگاه های استوک و بازسازی شده از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. با صرف هزینه کم تری قادر خواهید بود یک دستگاه با کیفیت را خریداری نمایید.

با توجه به اینکه دستگاه های بازسازی شده و استوک دستگاه های کارکرده ای هستند. که قبلا طی چندین سال مورد استفاده قرار گرفته اند، از اینرو چنانچه قصد خرید این نوع دستگاه پلاتر را داشته باشید به شما توصیه می کنیم. خرید پلات اچ پی را از یک مرکز معتبر و با سابقه انجام دهید.

شرکت کپی ایران

در بین مراکز مختلف فروشگاه کپی ایران به دلیل این که خود وارد کننده دستگاه های استوک و باز سازی شده می باشد. یک انتخاب و گزینه مناسب جهت خرید به شمار می‌آید. جهت خرید دستگاه پلات اچ پی می توانید. به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه نموده و یا با آن ها تماس تلفنی داشته باشید.

سرعت

سرعت پلاتر از دیگر فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید دستگاه پلاتر به شمار می آید. بد نیست بدانید که سرعت دستگاه پلاتر بر حسب متر مربع چاپ در هر ساعت سنجیده خواهد شد. بنابراین بهتر است متناسب با حجم کاری خود یک دستگاه پلاتر با سرعت مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

برند

برند سازنده از دیگر نکاتی است که در موقع خرید باید مورد توجه قرار گیرد. همانطور که می دانید. محصولات برندهای معتبر از مزایا و قابلیت های بسیار زیادی برخوردار هستند. از اینرو برند اچ پی یکی از برندهای معتبر و جهانی در زمینه تولید و ساخت دستگاه پلاتر می باشد. با خرید از این برند معتبر از کیفیت و اورجینال بودن محصول خود مطمعن خواهید شد.

قیمت دستگاه پلاتر اچ پی

قیمت دستگاه پلاتر اچ پی تحت فاکتورها و عوامل مختلفی تغییر می کند. همچنین شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه موجب می شود دستگاه پلاتر از ثبات قیمت برخوردار نبوده و در زمان های مختلف تغییر کند.

نوع مدل

یکی از عوامل مهم بر روی قیمت دستگاه پلاتر اچ پی نوع مدل ارائه شده آن می باشد. خارج از لطف نیست بدانید. که این دستگاه در مدل های مختلف استوک، آکبند و بازسازی شده در بازار موجود و قابل عرضه است. بسته به انواع مختلف مدل های ارائه شده دستگاه از قیمت های متفاوتی برخوردار می باشد. همچنین در بین این مدل ها دستگاه های استوک و بازسازی شده نسبت به مدل های نو و آکبند دارای قیمت پایین تری هستند.

آپشنهای اختیاری

آپشن های اختیاری دستگاه پلاتر از دیگر عواملی است. که به طور قابل توجهی بر روی قیمت دستگاه پلاتر اچ پی تاثیر گذار می باشد. در واقع حذف یا اضافه نمودن برخی از آپشن های اختیاری دستگاه باعث تغییر در قیمت آن خواهد شد. برای مثال اگر کاربر متناسب با حجم کاری خود بخواهد آپشنی را به دستگاه پلاتر اضافه نماید قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

قیمت مواد مصرفی

از دیگر مواردی که بر روی قیمت دستگاه پلاتر تاثیر گذار است. قیمت مواد مصرفی می باشد. در واقع هزینه دستگاه پلاتر اچ پی به دلیل بالا بودن هزینه مواد مصرفی پلاتر به نسبت بالا است. بنابراین بهتر است قبل از خرید دستگاه پلاتر اچ پی به قیمت مواد مصرفی توجه داشته باشید.

نیاز کاری

پس از آشنایی کامل با مشخصات و ویژگی های دستگاه پلاتر اچ پی می توانید. متناسب با نیاز کاری خود سفارش دستگاه پلاتر اچ پی را از فروشگاه معتبر و با سابقه کپی ایران انجام دهید. در واقع این فروشگاه ارائه دهنده خدمات فروش دستگاه ها و تجهیزات اداری در مدل ها و پیکربندی های مختلف به مشتریان خود می باشد. توجه داشته باشید که هیچ چیز مانند خرید از یک فروشگاه معتبر و مورد اعتماد نمی تواند. خاطر شما را از سلامت دستگاه پلاتر اچ پی آسوده نگه دارد.

فروش دستگاه پلاتر اچ پی

فروش دستگاه پلاتر اچ پی به صورت تخصصی و تضمینی از سوی فروشگاه کپی ایران انجام می شود. در واقع فروش دستگاه پلات اچ پی توسط فروشندگان مجرب فروشگاه کپی ایران صورت می پذیرد. فروش این فروشگاه معتبر و با سابقه به صورت مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی انجام خواهد شد. از اینرو می توانید به صورت حضوری به این مرکز معتبر و با سابقه مراجعه نموده و از نزدیک با قابلیت ها و ویژگی های محصولات آن شوید، و یا اینکه به صورت تلفنی با فروشندگان تماس گرفته و در رابطه با خصوصیات و ویژگی های این مدل دستگاه پلاتر به خوبی آشنا شوید.

از دیگر مزیت های مهم فروشگاه معتبر و با سابقه کپی ایران این است.که تمامی مشخصات دستگاه پلاتر اچ پی بر روی سایت آن قرار گرفته از اینرو می توان آن ها را مطالعه سپس اقدام به خرید نمود. همچنین این فروشگاه دستگاه پلاتر اج پی را به صورت اصل و اورجینال همراه با گارانتی و ضمانت نامه به مشتریان خود تحویل می دهد.

دستگاه پلاتر اچ پی آکبند

دستگاه پلاتر اچ پی آکبند یک نوع از مدل های ارائه شده دستگاه پلاتر می باشد. در واقع پلات اچ پی دستگاهی دست نخورده به شمار می آید. که معمولا به تعداد بسیار کمی در بازار موجود هستند. کاربران با خیالی راحت می توانند از این مدل دستگاه پلاتر استفاده نمایند زیرا از کیفیت بی نظیری برخوردار است.

بهتر است بدانید که پلات اچ پی آکبند دارای قیمت بالاتری نسبت به مدل های بازسازی شده و استوک می باشد، از اینرو خرید آن برای هر کسی امکانپذیر نیست. و به نوعی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نخواهد بود. توصیه ما به شما این است. در صورت داشتن توان مالی خرید این مدل دستگاه پلاتر را در اولویت قرار دهید. زیرا در این حالت می توان آسوده خیال بود. که دستگاه پلاتر اچ پی اصل و اورجینال را با کیفیت بالایی خریداری نموده اید.

دستگاه پلاتر اچ پی بازسازی شده

دستگاه پلاتر اچ پی بازسازی شده از قیمت پایین تری نسبت به نوع آکبند برخوردار است. این مزیت باعث شده است بیشتر افراد به سمت خرید این مدل دستگاه پلاتر ترغیب شوند. این مدل دستگاه پلاتر در برخی موارد ممکن است.

لازم به ذکر است که قطعات این مدل دستگاه ها با قطعات اورجینال و اصل تعویض می شوند. از اینرو با خیالی راحت می توان آن ها را خریداری کرد. در واقع پلات اچ پی بازسازی شده از نظر کیفیت با مدل های آکبند و نو برابری می کند. از اینرو دستگاه پلاتر اچ پی بازسازی شده نسبت به دستگاه های آکبند و نو مقرون به صرفه تر می باشد زیرا هزینه ای بسیار پایین تری را دارند.

دستگاه پلاتر اچ پی استوک

دستگاه پلاتر اچ پی استوک از دیگر مدل های ارائه شده دستگاه های پلاتر محسوب می شود. دستگاه پلاتر اچ پی دست دو دﺳـﺘﮕﺎه ﻫـﺎی ﮐﺎرﮐﺮده ﺑـﺎ ﻗﯿﻤﺖ ﻣـﻨﺎﺳـبی ﻫﺴـﺘﻨﺪ ﮐﻪ از ﻣـﺪت اﺳـﺘﻔﺎده و ﻃـﻮل ﻋـﻤﺮ آن ها چندین سال گذشته است. خارج از لطف نیست بدانید. که زمان استفاده دستگاه پلاتر کنون دست دوم در کشورهای اروپایی و آمریکایی معمولا ۵ سال می باشد.

بعد از گذشت این مدت زمان به دلیل اینکه از سوی شرکت های سازنده برای آن ها خدماتی ارائه نمی شود. تا مدل های جدید را وارد بازار کنند. به کشورهای دیگر صادر می شوند. بنابراین می توان با خیالی راحت اقدام به خرید پلات اچ پی دست دو نمود زیرا این مدل دستگاه اورجینال و اصل بوده و محصولی از برندهای معتبر به شمار می آید. پلات اچ پی استوک دارای شناسنامه و کارت گارانتی می باشد. بنابراین آسوده خاطر باشید که در صورت بروز مشکل بعد از خرید به راحتی می توانید. آن را برطرف نمایید.

به جرات می توان گفت یکی از مزایای خرید پلاتر hp دست دو صرفه جویی در هزینه ها می باشد. به طوری که پلاتر hp دست دوم از یک قیمت مناسب تری نسبت به دستگاه های آکبند برخوردار است. به جرات می توان خرید دستگاه های استوک با یک برند مرغوب و جهانی یک انتخاب مناسب و ایده آل برای کاربران به شمار می آید. در واقع با خرید پلاتر اچ پی استوک می توانید. از کیفیت بالای برندهای معتبر آمریکایی و اروپایی بهرمند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.