فتوکپی کونیکا مینولتا ۴۵۲

کونیکا مینولتا c452

 فتوکپی کونیکا مینولتا ۴۵۲

فتوکپی کونیکا مینولتا ۴۵۲ یک دستگاه چند منظوره و بسیار پرکابرد است. که می تواند با کیفیت بسیار عالی، از اسناد مختلف پرینت، کپی و یا اسکن بگیرد. این دستگاه می تواند. اسناد شما را به دلخواه به صورت رنگی و یا سیاه و سفید با توجه به نیاز شما پرینت بگیرد.

ویژگی های دستگاه رنگی کونیکا

بهتر است در اینجا شما را با برخی از ویژگیهای این نوع دستگاه فتوکپی رنگی آشنا کنیم:

سرعت عملکرد بالا

یکی از ویژگی های بارز در دستگاه استوک فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا ۴۲۵ داشتن سرعت بالا در هر سه عملکرد آن است. این دستگاه می تواند در هر دقیقه ۴۵ برگ کپی یا پرینت رنگی، ۴۵ برگ پرینت یا کپی سیاه و سفید انجام داده و یا ۵۰ برگه و سند را اسکن کند. این مقادیر به شما کمک می کند که در هر ساعت بتوانید بیش از چند هزار برگه را کپی یا پرینت گرفته و سرعت عمل بالایی داشته باشید.

سرعت انتقال بالا هنگام لود اطلاعات از کامپیوتر به دستگاه

کامپیوتر یکی از اصلی ترین مواردی است که سیستم های کپی و پرینت با آن سروکار دارند. شما برای اسکن و یا پرینت باید اطلاعات موجود در سیستم های حافظه مختلف را از طریق کامپیوتر به دستگاه کپی انتقال دهید. این مساله در صورتی که حجم فایل ها زیاد باشد. در بسیاری از دستگاه های فتوکپی زمان بر است. اما دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا ۴۵۲ می تواند حتی سنگین ترین و حجیم ترین فایل ها را با سرعت بسیار عالی از کامپیوتر به سیستم منتقل کند.

قابلیت استفاده از فلش بدون نیاز به کامپیوتر

از دیگر وِیژگی های پر کاربرد در دستگاه استوک فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا ۴۵۲ آن است. که شما برای انتقال اطلاعات به دستگاه کپی حتما لازم نیست. از دستگاه سومی مانند کامپیوتر استفاده کنید. شما به راحتی می توانید. اطلاعات مورد نظرتان را روی فلش مموری ریخته و به دستگاه فتوکپی وصل کنید. دستگاه می تواند اطلاعات مورد نیازتان را خوانده و آن ها را کپی و یا پرینت بگیرد.

قابلیت کپی دو طرفه

در بسیاری از دستگاه های فتوکپی شما برای کپی گرفتن از برگه های دو رو نیاز دارید. که عملکرد دستگاه را متوقف کرده، برگه را به وسیله دست پشت و رو کنید. و بعد از آن از کاغذ کپی بگیرید. اما قابلیت کپی پشت و رو همزمان در این دستگاه به شما این امکان را می دهد بدون نیاز به جابجایی برگه و به طور همزمان از هر دو سمت برگه کپی بگیرید. این ویژگی سرعت عمل شما را تا دو برابر افزایش می دهد.

حافظه ۲ گیگا بایتی

یکی دیگر از ویژگی های عالی دستگاه استوک فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C452 حافظه بالای ۲ گیگا بایتی آن است. که می تواند اطلاعات زیادی را در خود ذخیره کرده و هر زمان که نیاز داشتید. آن ها را کپی یا پرینت بگیرد.

زمان گرم شدن اولیه بسیار کوتاه

زمانی که قصد دارید برای اولین بار از دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا استفاده کنید تنها ۲۵ ثانیه زمان لازم است. تا دستگاه گرم شود. این زمان یکی از کم ترین زمان ها برای گرم شدن دستگاه های فتوکپی استوک می باشد.

با توجه به نکات ذکر شده, این دستگاه برای مصارف اداری و مشاغل مربوطه وسیله ای کاملا مناسب به شما می رود. شما می توانید این دستگاه را با قیمتی کاملا مقرون به صرفه از فروشگاه کپی ایران خریداری نمایید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا ۴۵۲ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.