دستگاه رنگی کونیکا C450

کونیکا مینولتا 351

دستگاه رنگی کونیکا C450

دستگاه رنگی کونیکا C450 یکی از دستگاه‌های کپی پرطرفدار در بازار است. که مورد استقبال متقاضیان قرار گرفته است. این دستگاه‌ در ارگان‌های مختلف دولتی و خصوصی، ادارات، بانک‌ها، بیمه و … بسیاری موارد دیگر پرکاربرد و قابل استفاده می‌باشد. استفاده از این نوع دستگاه کپی رنگی به نوعی باعث افزایش کیفیت کار می‌شود. به طوری که زیبایی و جلوه کار را چندین برابر می‌کند.

مزایای فتوکپی کونیکا مینولتا

در اینجا بهتر است با مزایای این دستگاه فتوکپی آشنا شوید:

کیفیت و سرعت بالا

یکی از مزایای اصلی و قابل توجه این دستگاه پرطرفدار قیمت مناسب آن در عین داشتن کیفیت بالا است. همچنین این دستگاه در رده دستگاه‌های فتوکپی رنگی لیزری قرار دارد. که باعث سرعت بخشیدن به امر چاپ شده است.

سهولت استفاده از دستگاه

از دیگر مزایای اصلی و قابل توجه دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C450 می‌توان به این اشاره داشت. که به راحتی می‌توانید برگه های مختلف با سایزهای گوناگون را برای چاپ در آن قرار دهید. با استفاده از این دستگاه می توانید. قسمت‌های مختلفی از یک سند و برگه را بزرگنمایی یا کوچک نمایی کنید. و آن را به راحتی چاپ نمایید.

قابلیت چاپ دورو

از دیگر مزیت‌های قابل توجه این دستگاه می‌توان به قابلیت کپی پشت و رو همزمان آن اشاره داشت. این نوع دستگاه بدون توقف در چاپ قادر است. برگه‌ها را به صورت همزمان و به صورت پشت و رو چاپ و پرینت نماید. این محصول به دلیل اتصالات متنوع کار کپی را چندید برابر تسریع و تسهیل کرده است. لازم به ذکر است. که این

قابلیت اتصال به کامپیوتر

دستگاه فتوکپی رنگی به راحتی به وسیله پورت LAN به شبکه داخلی اداره وصل می‌شود، که این خصوصیت به طور چشمگیری باعث افزایش سرعت عمل در انجام کارها خواهد شد.از طرفی این مزیت های دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C450 باعث می‌شود. تا همکاران که در اتاق‌های نزدیک به هم نیستند. به راحتی بتوانند فایل‌های مورد نیاز را از طریق شبکه اینترنتی کپی و یا پرینت بگیرند. همچنین به کمک این وسیله به راحتی می‌توانید. محتویات داخل فلش خود را چاپ کنید.

دستگاه دو منظوره

یکی دیگر از قابلیت‌های این دستگاه کپی رنگی سیستم بارگذاری اطلاعات لیزری درام می‌باشد که به طور چشمگیری در افزایش کیفیت این محصول اثر گذار بوده است. همچنین از دیگر خصوصیات بارز این مدل دستگاه این است که دو منظوره می‌باشد. این بدان معنا است که علاوه بر کپی به صورت سیاه و سفید می‌توان برای تهیه کپی رنگی نیز از آن استفاده کرد. C450 علاوه بر قابلیت کپی، دارای قابلیت اسکن نیز می‌باشد. بنابراین با خرید دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C450 دیگر نیازی به خرید دیگر دستگاه‌ها جهت اسکن نخواهید داشت. خرید این مدل دستگاه برای افرادی که فضای کافی برای قرار دادن دستگاه‌های مختلف در محیط کاری خود ندارند به شدت توصیه می‌شود.

حجم کاری ماهانه بالا

در واقع می‌توان گفت این مدل دستگاه قابلیت چاپ با کیفیت در کمترین زمان ممکن را دارد. از این رو استفاده از آن به نوعی باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها خواهد شد. از طرفی به دلیل اینکه ظرفیت چاپ ماهانه این دستگاه ۱۰۰۰۰۰ برگ می ‌باشد برای کارهای با حجم بالا بسیار مناسب و پرکاربرد است.

فروشگاه کپی ایران یکی از فروشگاه‌های بزرگ و معتبر در زمینه دستگاه‌های فتوکپی در کشورمان ایران به شمار می آید. این فروشگاه با تهیه دستگاه‌های کپی با کیفیت توانسته است رضایت مشتریان راجلب نماید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا C450 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.