کپی رنگی کونیکا C450

کونیکا مینولتا 351

کپی رنگی کونیکا C450

کپی رنگی کونیکا C450 یکی از دستگاه های کپی رنگی موجود در بازار است. که با داشتن سرعت چاپ بالا، کیفیت مناسب، کپی دو طرفه و غیره می تواند. یک گزینه بسیار مناسب و عالی برای مراکز چاپ و تکثیر و ادارات مختلف باشد.

 

ویژگی های فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C450

قبل ازخرید بهتر است شما را با برخی از ویژگیهای این دستگاه فتوکپی آشنا می کنیم:

قابلیت اتصال به شبکه

یکی از ویژگی های فتوکپی رنگی استوک کونیکا C450 داشتن قابلیت اتصال به شبکه است. این ویژگی به شما کمک می کند. به راحتی بتوانید. در اداره به تمامی سیستم های متصل به شبکه که در اتاق های دیگر و دور از دستگاه فتوکپی قرار دارند. وصل شده و اطلاعات روی آن ها را پرینت بگیرید.

کپی دو طرفه

با استفاده از فتوکپی رنگی کونیکا C450 می توانید که برگه های مختلف را به صورت دو طرفه و همزمان کپی بگیرید. در واقع با استفاده از این دستگاه کپی شما سرعت عمل خود را تا دو برابر افزایش داده و می توانید. در زمان کوتاهی تعداد زیادی برگه را به صورت دو طرفه کپی بگیرید.

قابلیت برنامه ریزی

از دیگر ویژگی های بسیار پرکاربرد فتوکپی رنگی استوک کونیکا C450 داشتن قابلیت برنامه ریزی دستگاه است. در واقع شما می توانید. به راحتی تا چند ساعت با قرار دادن تعداد کافی برگه در دستگاه آن را برای انجام کارهای خاصی برنامه ریزی کرده و دستگاه را روشن بگذارید. در واقع شما بعد از برنامه ریزی دستگاه کپی می توانید. به کارهای دیگر خود رسیدگی کرده تا دستگاه خود به خود برنامه های داده شده به آن را انجام دهد.

 

عملکرد چندگانه

یکی از مزیت های خرید فتوکپی رنگی استوک کونیکا C450 آن است .که علاوه بر کپی رنگی و سیاه و سفید می توانید کارهای دیگری مانند اسکن و پرینت را نیز به راحتی و با کیفیت بالای ۶۰۰ DPI انجام دهید.

سرعت چاپ بالا

یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید دستگاه های فتوکپی توجه به سرعت چاپ آن ها و تعداد برگه هایی در دقیقه است که می توانند چاپ کنند. این دستگاه فتوکپی می تواند در هر دقیقه ۴۵ برگه رنگی یا ۴۵ برگه سیاه و سفید را کپی کند. از طرف دیگر سرعت پرینت آن نیز ۴۵ برگه می باشد؛ یعنی در هر دقیقه می تواند ۴۵ برگه سیاه و سفید و یا رنگی را پرینت بگیرد. سرعت اسکن در این دستگاه فتوکپی نیز بالا بوده و شما می توانید در هر دقیقه ۵۵ برگه را با آن اسکن کنید. این سرعت باعث می شود در ادارات بتوانید با سرعت عالی به انجام کارهای خود بپردازید.

شروع به کار سریع

یکی از فاکتورهای مهم در تعیین زمان شروع به کار دستگاه های فتوکپی زمان لازم برای گرم شدن دستگاه است. بدون شک هرچه زمان گرم شدن کوتاه باشد، دستگاه سرعت عمل بیشتری دارد. جالب است بدانید فتوکپی رنگی کونیکا C450 یکی از کم ترین زمان های مورد نیاز برای گرم شدن را داشته و تنها ظرف ۲۵ ثانیه گرم و آماده به کار می شود.

خرید از کپی ایران

شرکت کپی ایران یکی از معتبرترین و قدیمی ترین شرکت های وارد کننده دستگاه های فتوکپی استوک است. که می توانید مدل های مختلف دستگاه های کپی از جمله مدل معرفی شده در بالا را با قیمت مناسب از آن خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا ۴۵۰ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.