کپی ریکو ۶۰۰۱

کپی ریکو ۶۰۰۱

کپی ریکو ۶۰۰۱

کپی ریکو ۶۰۰۱ یکی از دستگاه کپی‌های چندکاره سیاه و سفید است. که از قابلیت اسکنر رنگی برخوردار می‌باشد. این مدل دستگاه کپی قادر به انجام کارهای با حجم بالا است. بنابراین از این دستگاه در مراکز آموزشی و دفاتر فنی استفاده می‌کنند. این دستگاه کپی محصول شرکت معتبر و با سابقه ریکو می‌باشد. به جرات می‌توان گفت این دستگاه کپی از کیفیت بالایی برخوردار است.

ویژگی‌های کپی ریکو ۶۰۰۱

این مدل دستگاه کپی از سرعت بالایی برای تهیه نخستین کپی برخوردار می‌باشد. به طوری که برای تهیه نخستین کپی به مدت زمان کمتر از ۴.۲ ثانیه نیاز دارد. همچنین دستگاه می‌تواند در هر دقیقه ۶۰ برگ را چاپ کند. لازم به ذکر است که این سرعت برای چاپ اسناد سرعت بالایی محسوب می‌شود.

حداکثر حجم کاری ماهیانه این مدل دستگاه کپی ۱۵۰۰۰۰ برگ است. همچنین حجم ایده آل ماهیانه دستگاه ۸۰۰۰۰ برگ می‌باشد. کپی ریکو ۶۰۰۱ قادر است چاپ را با کیفیت و وضوح بالا به شما ارائه دهد.

کپی ریکو ۶۰۰۱ اسناد چاپ شده را با وضوح و کیفیت ۱۲۰۰ DPI در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. یکی از مزایای قابل توجه این دستگاه کپی این است که قابلیت اسکن دارد. این دستگاه قادر است اسکن را با رزولوشن ۶۰۰ در ۶۰۰ نقطه در اینچ انجام دهد.

یکی از قابلیت‌های مهم این دستگاه کپی چاپ خودکار دو طرفه آن می‌باشد. با دارا بودن این قابلیت مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد. این دستگاه کپی می‌تواند عمل زوم هم انجام دهد. این دستگاه کپی امکان بزرگنمایی در حد ۲۵ تا ۴۰۰ درصد را برای کاربر فراهم کرده است.

مشخصات فنی کپی ریکو ۶۰۰۱

این مدل دستگاه کپی در ابعاد ۶۹۰×۷۹۰×۱.۱۶۵ میلی‌ متر و وزن ۲۱۷ کیلوگرم ساخته شده است. صفحه کنترل و پنل فرمان دهی به دستگاه در قسمت فوقانی دستگاه و محل قرارگیری سینی‌ها و دسترسی به سیلندر کارتریج در قسمت‌های جانبی خروجی دستگاه تعبیه شده‌اند.

نوع کاربری کپی ریکو ۶۰۰۱ لیزری می‌باشد. بنابراین دستگاه از دقت بالایی برخوردار است. کارت حافظه دستگاه کپی ۱.۵ گیگابایت می‌باشد. بنابراین کاربر می‌تواند اطلاعات را ذخیره و در زمان مناسب دستور چاپ دهد. از دیگر مزایای این نوع دستگاه این است که قابلیت متصل شدن به کامپیوتر توسط کابل USB در آن وجود دارد.

بنابراین کاربر با این قابلیت می‌تواند از فایل‌های مورد نظر خود درون سیستم کپی یا پرینت بگیرد. همچنین کپی ریکو ۶۰۰۱ حاوی سورت الکترونیکی است و قابلیت برنامه ریزی دارد. کاربر می‌تواند دستور چاپ را با برنامه مشخص به دستگاه بدهد. بنابراین حین انجام چاپ توسط دستگاه کاربر می‌تواند کارهای دیگری را انجام دهد.

جمع‌ بندی و کلام آخر

کپی ریکو ۶۰۰۱ چاپ با کیفیتی به مشتریان ارائه می‌دهد. همچنین این دستگاه از سرعت مناسبی برخوردار می‌باشد. این ویژگی‌ها باعث شده است این دستگاه در مراکز چاپ و تکثیر و مراکز آموزشی کاربرد داشته باشد. بهتر است بدانید که به دلیل مواد مصرفی ارزان این دستگاه جهت انجام کار در انتشارات و تیراژهای بالا بسیار مناسب خواهد بود.

با توجه به اینکه فروشگاه کپی ایران از سابقه طولانی در زمینه فروش لوازم اداری برخوردار است. خریداران محترم می‌توانند با مراجعه به سایت فروشگاه از خریدی مطمئن بهره‌مند شوند.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد ذستگاه فتوکپی ریکو ۶۰۰۱ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.