کپی ریکو ۷۵۰۰

کپی ریکو 7500

کپی ریکو ۷۵۰۰

کپی ریکو ۷۵۰۰ یک دستگاه کپی حرفه ای است که کاربری وسیعی را ارائه می دهد. سریع، فرز و چابک را می توان صفاتی دانست. که برازنده این دستگاه کپی می باشند. سرعت خارق العاده، کیفیت و کاربری شیک و مدرن این دستگاه کپی حتما شما را نیز شگفت زده خواهد.

در سرعت پیشگام

اگر شما نیز کسب و کار کوچکی دارید یا دفتر چاپ و تکثیراتی را اداره می کنید که در کارهای روزانه خود بیشتر به کپی های متعدد و در لحظه نیاز دارید تا پروژه های حجیم و معدود، حتما با یک مسئله اساسی سر و کار دارید. آن مسئله نیز مزانی است که یک دستگاه کپی صرف آماده سازی اولی نکپی از سند شما می کند. این زمان می تواند برای راه انداختن سفارش های متعددی در مدت اندک بسیار مهم باشد.

زمانی که دستگاه کپی ریکو ۷۵۰۰ صرف آماده کردن اولین کپی می کند چیزی در حدود ۳.۵ ثانیه خواهد بود. این سرعت به نوبه خود در بین دستگاه های فتوکپی مشابه واقعا بی نظیر است. علاوه بر این سرعت خروجی کپی دستگاه نیز تا سقف ۷۵ برگ بر هر دقیقه است که سرعت بالایی می باشد. به جهت سرعت این دستگاه کپی کاملا راضی کننده می باشد و هیچ حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد.

کیفیت خارق العاده کپی ریکو ۷۵۰۰

کیفیت خروجی دستگاه نیز بسیار عالی می باشد و از سنسوری با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۱۲۰۰ dpi بهره می برد. این رزولوشن کیفیت خروجی های کپی شما را کاملا به سطح جدیدی می برد. مهندسی خارق العاده ریکو در دستگاه کپی ریکو ۷۵۰۰ را می توان یک شاهکار به تمام معنا دانست. کیفیت و سرعت این دستگاه، کارایی بسیار حرفه ای را برای شما به ارمغان می آورند.

کپی ریکو ۷۵۰۰ آمیزه ای از سرعت و کیفیت را در کنار بهترین الگوریتم های اسکن و پرینت دارد. سیستم پرینت این دستگاه کپی بر اساس تابش الکتروفوتوگرافیک همزمان چهار لیزر صورت می گیرد. برخلاف دستگاه های کپی مشابه که فقط از یک لیزر و سنسور CIS یا CCD استفاده میککند. این دستگاه چهار لیزر و اشعه به منظور پراش اسکن دارد. همین امر سبب چندین برابر بهتر شدن کیفیت خروجی خواهد شد.

گرادیان های رنگ طبیعی تر، خط ها صاف تر و کنتراست ها ملایم تر نمایان خواهند شد. علاوه بر این با مقایسه ساده خروجی های کپی دستگاه می توان دریافت که کیفیت کپی ها در دستگاه کپی ریکو ۷۰۰ کاملا شبیه به سند اصلی می باشند.

جمعبندی

کپی ریکو ۷۵۰۰ سطح جدیدی از کیفیت، دقت و سرعت را به شما پیشنهاد می کند. ویژگی هایی که این دستگاه به شما ارائه می دهد در کمتر دستگاه کپی دیگری دیده می شود. البته در کنار کارایی بسار عالی دستگاه باید به کلاس قیمتی نسبتا بالا و اندازه بزرگ دستگاه نیز توجه داشت.

این دستگاه کپی کاملا نیازهای یک دفتر کاری در کلاس کاری سنگین را برآورده می کند. به طور کلی میتوان کپی ریکو ۷۵۰۰ را یک شاهکار به تمام معنا و یکی از دستگاه هایی دانست که در حال حاضر در رتبه یک قرار دارد. در صورت نیاز می توانید با مراجعه به بخش فروشگاه سایت، این دستگاه را تهیه بفرمایید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه کپی ریکو ۷۵۰۰ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.