قیمت ریسوگراف mz 770

ریسوگراف mz770

قیمت ریسوگراف mz 770

قیمت ریسوگراف mz 770 با توجه به کارایی و سرعتی که دارد بسیار ایده آل است. بد نیست بدانید که این مدل دستگاه کپی جزء بهترین دستگاه های دو رنگ موجود در بازار می باشد. البته در صورت لزوم می توانید از ۴ رنگ در این دستگاه کپی استفاده کنید.

ذکر این موضوع خارج از لطف نیست که قیمت ریسوگراف mz 770 با توجه به نوع دستگاه (استوک، بازسازی شده، آکبند) متفاوت خواهد بود. دستگاه های استوک و بازسازی شده نسبت به دستگاه های آکبند از لحاظ قیمت ارزان تر می باشند.

زیرا دستگاه های استوک و بازسازی شده دستگاه هایی دست دوم و کارکرده محسوب می شوند. از طرفی سرعت این دستگاه کپی بسیار مناسب می باشد. بنابراین افرادی که به سرعت بالا نیاز دارند توصیه می شود این مدل دستگاه کپی را انتخاب کنند.

آشنایی با ویژگی های موثر بر قیمت ریسوگراف mz 770

دستگاه ریسوگراف mz 770 با دارا بودن امکانات پیشرفته جهت انجام کارهای اداری بسیار ایده آل می باشد. یکی از ویژگی های این مدل دستگاه ریسوگراف این است که اولین کپی را در زمان ۲۳ ثانیه به شما تحویل می دهد. بنابراین این دستگاه کپی جهت کار کردن در مکانهای شلوغ بسیار مناسب می باشد.

از طرفی ریسوگراف mz 770 از سرعت بالایی برخوردار است، به طوری که در هر دقیقه ۱۵۰ برگ را می تواند چاپ کند. قابلیت زوم ۵۰ تا ۲۰۰ درصد یکی دیگر از ویژگی های این مدل دستگاه کپی به شمار می رود. کاربر با این قابلیت می تواند بخشی از فایل مورد نظر خود را بزرگ نمایی و یا کوچک نمایی کند.

یک موضوع مورد توجه دیگر این است که ریسوگراف mz 770 قابلیت برنامه ریزی دارد. این قابلیت باعث افزایش کارایی دستگاه خواهد شد. زیرا کاربر می تواند برنامه مشخصی را به دستگاه بدهد و همزمان با کارکردن دستگاه به سایر کارهای خود بپردازد.

بد نیست بدانید که این مدل دستگاه کپی از ویرایش اسناد برخوردار است. همچنین این مدل دستگاه کپی می تواند ۹۹۹ برگ را به طور متوالی برای شما کپی بگیرید. حداقل سایز کاغذ قابل کپی با این دستگاه کپی A5 است و حداکثر سایز کاغذ A3 می باشد.

آشنایی با قیمت ریسوگراف mz 770

قیمت ریسوگراف mz 770 با توجه به اینکه شرایط اقتصادی دارای نوسان است در بازه های زمانی مختلف و مراکز گوناگون متفاوت خواهد بود. زیرا امروزه با تغییرات لحظه ای ارز و دلار قیمت دستگاه کپی ثابت نخواهد بود. اما جالب است بدانید که قیمت ریسوگراف mz770 با توجه به کارایی که دارد بسیار مناسب می باشد.

جمع بندی و کلام آخر

همانطور که در بالا اشاره کردیم این مدل دستگاه کپی در سه نوع در بازار موجود است. با توجه به اینکه دستگاه کپی استوک و بازسازی شده دستگاه های کارکرده محسوب می شوند. توصیه می کنیم در صورتی که قصد خرید این نوع دستگاه کپی را داشته باشید بهتر است دستگاه کپی را از فروشگاه معتبر خریداری فرمایید.

فروشگاهی مناسب خریداری است که خود وارد کننده دستگاه های استوک و بازسازی شده باشد. زیرا اکثر افراد سودجو ممکن است دستگاه های دست دوم و از کار افتاده را به جای دستگاه های استوک و بازسازی شده جا بزنند.

بنابراین خرید دستگاه کپی مناسب است که علاوه بر قیمت مناسب کیفیت لازم را هم داشته باشد. ذکر این موضوع خارج از لطف نیست که فروشگاه کپی ایران جزء فروشگاه های معتبر و با سابقه کشور است. با مراجعه به سایت فروشگاه می توانید نسبت به خرید دستگاه اقدام کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه چاپ ریسوگراف mz 770 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.