خرید ریکو ۵۵۰۳

ریکو آفیشیو 5503 mp

خرید ریکو ۵۵۰۳

خرید ریکو ۵۵۰۳ برای ادارات، مراکز، شرکت های بزرگ و کوچک، مدارس، دانشگاه ها و … امری واجب و ضروری است. این مدل دستگاه کپی چند کاره می باشد. بنابراین خرید این دستگاه از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه است. این دستگاه کپی کیفیت بالایی دارد در عین حال از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

ویژگی های کلی دستگاه کپی ریکو ۵۵۰۳

قبل از خرید این دستگاه با پاره ای چند از ویژگیهای آن آشنا شوید:

چند منظوره

خرید ریکو ۵۵۰۳ یک خرید اقتصادی و به صرفه است. زیرا با یک تیر چند نشان را می زنید. ریکو ۵۵۰۳ یک دستگاه چهار کاره است و با خرید آن شما صاحب یک فتوکپی، اسکنر، پرینتر و دستگاه فکس خواهید شد. ضمن آنکه از امتیازات مثبت این دستگاه نیز برخوردار می شوید. این مدل دستگاه کپی در سال ۲۰۱۵ تولید شده است.

کشور سازنده

کشورهای سازنده ریکو ۵۵۰۳ چین، ژاپن، فرانسه، آمریکا و مالزی می باشد. تکنولوژی چاپ این مدل دستگاه کپی لیزری است. بنابراین این دستگاه کپی از دقت و سرعت بالایی برخوردار می باشد. کیفیت چاپ این مدل دستگاه کپی بسیار مناسب است. دقت پرینت این مدل دستگاه کپی ۶۰۰ dpi می باشد. همچنین دقت اسکن آن ۱۲۰۰*۱۲۰۰dpi است.

سرعت

این مدل دستگاه می تواند ۳۰ برگ را در هر دقیقه کپی رنگی بگیرد. همچنین سرعت کپی تک رنگ این دستگاه کپی ۵۵ برگ در هر دقیقه است. این دستگاه از قابلیت چاپ دورو برخوردار می باشد. بنابراین استفاده از این دستگاه مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد.

پورت ارتباطی

یکو ۵۵۰۳ را می توانید از طریق USB3, USB2, Ethernet به رایانه متصل کنید. ظرفیت سینی کاغذ این دستگاه کپی ۲۰۰۰ برگ است. نوع کارتریج این دستگاه تونر می باشد. کارکرد کارتریج مشکی این مدل دستگاه کپی ۱۲ هزار برگ است.

آپشن های ریکو ۵۵۰۳

خرید ریکو ۵۵۰۳ یک خرید حرفه ای است. زیرا حافظه این دستگاه ۲۰ گیگابایت می باشد. وجود این آپشن به کاربر امکان می دهد اسناد را در هارد ذخیره کرده و بعدا از آن کپی بگیرد. همچنین این دستگاه می تواند اطلاعات و اسناد موجود بر یک فلش مموری را به طور مستقیم چاپ کند.

آپشنهای اختیاری

از آپشن های اختیاری این مدل دستگاه کپی می توان به سورتر و لارج باکس اشاره کرد. همچنین ریکو ۵۵۰۳ از قابلیت تغذیه خودکار (ADF) برخوردار می باشد. با این دستگاه می توانید عمل اسکن را هم انجام دهید. این دستگاه قادر است در هر دقیقه ۵۵ برگ را اسکن کند. دستگاه می تواند به صورت همزمان پشت رو برگه را اسکن کند.

خرید ریکو ۵۵۰۳ از کپی ایران

اگر به دنبال خرید ریکو ۵۵۰۳ از یک فروشگاه معتبر و خوش نام هستید کپی ایران انتخاب مناسبی برای شماست. در این فروشگاه می توانید دستگاه ریکو ۵۵۰۳ را به صورت آکبند، استوک و یا بازسازی شده خریداری کنید. کادر فروش مجرب این فروشگاه به صورت ۲۴ ساعته مشاوره های لازم را به شما می دهند.

اگر قصد خرید ریکو ۵۵۰۳ استوک یا بازسازی شده را از فروشگاه کپی ایران دارید هیچ گونه نگرانی درباره ی کیفیت آن به خود راه ندهید. تمامی دستگاه های استوک و بازسازی شده ای که در کپی ایران عرضه می شوند از کیفیتی در حد دستگاه آکبند برخوردار هستند. در واقع با خرید این دسته از چاپگرها در مقابل پرداخت پول کمتر صاحب یک دستگاه با کیفیتی در حد آکبند می شوید.

جهت کسب اطلاعات در مورد خرید دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو ۵۵۰۳ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.