قیمت ریکو آفیشیو ۷۵۰۲

دستگاه کپی ریکو ۶۰۰۲

قیمت ریکو آفیشیو ۷۵۰۲

اگر می خواهید اطلاعاتی درباره قیمت ریکو آفیشیو ۷۵۰۲ داشته باشید باید پیش از آن این محصول را شناخته و با ویژگی های فنی آن آشنا شوید. زیرا بی شک هر چه پارامترها و آپشن های یک دستگاه کپی بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. بنابراین در ادامه ویژگی های اصلی این دستگاه کپی به اختصار بیان شده است.

مشخصات دستگاه کپی ریکو آفیشیو ۷۵۰۲

بد نیست بدانید که شرکت ریکو یک شرکت ژاپنی و البته در حال حاضر چند ملیتی است که بیشتر در زمینه تولید دستگاه های چاپ و نشر فعالیت دارد. بنابراین می توان گفت محصولات ریکو به صورت تخصصی ساخته شده و کارایی بالایی دارند. قطعا تکنولوژی ساخت می تواند یکی از عوامل اثرگذار بر قیمت ریکو آفیشیو ۷۵۰۲ باشد.

سرعت و وضوح

قیمت ریکو آفیشیو ۷۵۰۲ را سرعت و وضوح تصویر این دستگاه نیز می تواند تعیین کند. زیرا از سرعت و وضوح تصویر مناسبی برخودار بوده و می تواند در هر دقیقه ۷۵ برگه A4 را با رزولوشن ۱۲۰۰ دی پی آی چاپ کند. به علاوه ریکو آفیشو ۷۵۰۲ یک دستگاه حرفه ای و چند منظوره است و می توان از آن برای پرینت اسناد از کامپیوتر و یا اسکن نیز استفاده نمود. این دستگاه می تواند در هر دقیقه ۸۰ برگه را اسکن کند. آماری که قابل توجه می باشد.

تکنولوی لیزر

ناگفته نماند این دستگاه از تکنولوژی لیزر برای چاپ استفاده می کند و قابلیت چاپ رنگی را ندارد. طبیعتا این موضوع از قیمت ریکو آفیشو MP 7502 می کاهد. اما این به معنای ناکارآمدی این ماشین کپی نیست زیرا بسیاری از مراکز هستند که تنها به یک دستگاه کپی سیاه و سفید چند منظوره نیاز دارند.

حافظه

ریکو آفیشو ۷۵۰۲ یک حافظه موقت ۱.۵ گیگابایتی و یک هارد دیسک ۱۶۰ گیگابایتی دارد. وجود این دو حافظه بهره وری و سرعت دستگاه را افزایش داده و امکان بایگانی اسناد را فراهم می کند.

صفحه نمایش رنگی

ریکو آفیشو MP 7502 دارای صفحه نمایش LCD رنگی است. برای گرم شدن تنها ۲۵ ثانیه زمان می خواهد. برگه ها را از سایز A5 تا A3 می تواند چاپ کند.

پورت ارتباطی

دارای پورت های ورودی اترنت، USB و SD card برای اتصال به انواع شبکه یا حافظه های جانبی می باشد. قابلیت چاپ دورو و نیز اسکن دوروی همزمان را دارد. در نهایت اینکه از لحاظ مصرف انرژی برق نیز در موقعیت مناسبی قرار گرفته و توان مصرفی آن ۱۹۵۰ وات می باشد.

ویژگی ریکو ۷۵۰۲ از نگاهی دیگر

دستگاه فتوکپی MP 7502 قابلیت نصب لوازم جانبی همچون سورتر، فینیشر، سینی تغذیه خودکار اسکن (ADF) را دارد. بنابراین واضح است که اگر بخواهید تمامی این لوازم جانبی را خریداری کرده و دستگاه را توسعه دهید قیمت ریکو آفیشیو MP 7502 تغییرات عمده ای خواهد داشت. اما می توان گفت این افزایش قیمت در مقابل بالا رفتن توانایی و سرعت سیستم ارزش پرداخت را دارد.

نکته دیگری که بر قیمت ریکو آفیشیو ۷۵۰۲ اثرگذار است نوع دستگاه است. در ایران دستگاه های چاپ در سه نوع آکبند، استوک و بازسازی شده در دسترس می باشند. طبیعتا هزینه ای که بابت کالای آکبند پرداخت می شود بیشتر از دو نمونه دیگر می باشد.

شما می توانید با مراجعه به وبسایت فروشگاه کپی ایران دستگاه ریکو آفیشیو MP 7502 را با بهترین خدمات در انواع مختلف آکبند استوک و بازسازی شده بر اساس نیاز و بودجه خود سفارش دهید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو ۷۵۰۲ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.