خرید کام کالر ۷۰۵۰

قیمت کام کالر 7050

خرید کام کالر ۷۰۵۰

خرید کام کالر ۷۰۵۰ به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی دارد. از اینرو آشنایی با این فاکتورها بهترین راه کار برای انتخاب صحیح این مدل دستگاه کپی محسوب می شود. ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰ یک دستگاه چند منظوره می باشد. که کاربران را از دستگاه های کپی دیگر بی نیاز می سازد.

آشنایی با راهنمای ریسوگراف رنگی کام کالر

بهتر است بدانید که آشنایی با نکات مهم جهت خرید ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰ به کاربران کمک می کند. تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. از اینرو با برخی نکات جهت خرید ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰ به صورت مختصر آشنا خواهیم شد.

سرعت دستگاه کپی

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید دستگاه کپی سرعت آن می باشد. که در صورت نیاز باید قبل از خرید و انتخاب دستگاه مورد توجه کاربران قرار گیرد. از اینرو باید با توجه به سرعت تکثیر در دقیقه و همچنین تعداد برگه های چاپ شده در هر ماه می توان سرعت دستگاه مورد نظر را بررسی کرد. دستگاه کپی ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰ قادر است ۱۲۰ برگ A4 را در هر دقیقه و ۶۶ برگ A3 را در هر دقیقه چاپ کند. از اینرو از سرعت بالایی جهت چاپ اسناد مناسب برخوردار می باشد.

نوع دستگاه انتخابی

از دیگر فاکتورهای مهم جهت خرید ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰ مدل دستگاه است. این دستگاه در سه مدل آکبند، استوک و بازسازی شده در بازار موجود می باشد. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده به مراتب دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند. از اینرو کاربرانی که از لحاظ اقتصادی از نیاز مالی زیادی برخوردار نیستند بهتر است. مدل های استوک و بازسازی شده را انتخاب کنند.

قابلیت چاپ دو رو در  کام کالر ۷۰۵۰

از دیگر نکات مهم جهت خرید ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰ قابلیت کپی گرفتن دو طرفه آن می باشد. بهتر است بدانید که این قابلیت به طور قابل توجهی هزینه کاغذ مصرفی را کاهش می دهد. از اینرو از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به است. همچنین این ویژگی به نوعی مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد. از طرفی باعث افزایش کارایی دستگاه به طور چشمگیری می شود.

کیفیت و رزولوشن

از دیگر نکات مهم و قابل توجه دیگر در انتخاب دستگاه کپی کیفیت و رزولوشن چاپ دستگاه است. از آنجا که معیار کیفیت با واحدی به نام DPI سنجیده می شود بهتر است. دستگاه کپی را انتخاب کنید که از میزان DPI بالایی برخوردار باشد. هرچه کیفیت دستگاه بالا باشد به همان اندازه میزان عملکرد بالایی را خواهد داشت. لازم به ذکر است که این مدل دستگاه کپی قادر است اسناد و متون مختلف را با کیفیت ۶۰۰* ۳۰۰ دی پی آی کپی و همچنین با کیفیت ۶۰۰* ۶۰۰ پرینت بگیرد.

چند منظوره بودن کام کالر ۷۰۵۰

همچنین باید با توجه به نیاز کاری خود و براساس چندکاره و تک کاره بودن دستگاه کپی مورد نظر را انتخاب نمایید. در واقع ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰ یکی از دستگاه های فتوکپی چند منظوره موجود در بازار است. این مدل دستگاه کپی دارای قابلیت های مختلفی همچون کپی، پرینت و اسکن بوده و از کیفیت و کارایی مناسبی برخوردار می باشد.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه چاپ کام کالر ۷۰۵۰ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.