دستگاه فتوکپی استوک رومیزی

دستگاه فتوکپی استوک رومیزی

دستگاه فتوکپی استوک رومیزی

دستگاه فتوکپی استوک رومیزی یکی از محبوب ترین دستگاه ها در میان انواع مختلف ماشین های اداری به شمار می رود. دستگاه های فتوکپی رومیزی انتخابی ایده آل برای کسب و کار های کوچک می باشند. کسب و کارهایی که مایلند بسیاری از امکانات موردنیاز حرفه خود را در کمترین فضای اشغال شده داشته باشند. زیرا این کسب و کار ها بار کاری زیادی ندارند و قدرت کلاس رومیزی بسیاری از نیازهای آن ها را برآورده خواهد کرد.

فتوکپی استوک

برخی ماشین ها (عمدتا ماشین های اداری) هر ساله در اروپا، صرفا به علت ارائه نشدن خدمات برای آن ها از سوی سازنده، از رده خارج و به کارخانه بازگردانده می شوند. کارخانه نیز به علت کاملا سالم و کارآمد بودن، این دستگاه ها را مجددا به کشورهای غیر اروپایی می فروشد. به این دستگاه ها استوک گفته می شود.

دستگاه فتوکپی استوک رومیزی نیز آمیزه ای از دو مفهوم گفته شده است. از یک سو به علت جمع و جور و در عین حال پر کاربرد بودن پرفروش هستند. از سوی دیگر نیز به علت استوک بودن و قیمت به مراتب کمتر آن ها نسبت به دستگاه نو، از محبوبیت به خصوصی برخوردار می باشند.

ویژگی های کلیدی

دستگاه فتوکپی استوک رومیزی توسط شرکت های مختلفی ساخته می شود و به طور مشابه توسط شرکت های مختلفی نیز به شکل استوک مجددا به فروش می رسند. انتخاب یک فروشنده مطمئن می تواند خاطر شما را از سلامت و دوام محصولی که به طور استوک خریداری می کنید آسوده کند.

فتوکپی های رومیزی معمولا در ابعاد و اوزان گوناگونی ساخته می شوند. البته بیشتر این دستگاه ها در ابعادی حدودا بین ۲۵۰×۳۵۰×۳۰۰ میلی متر الی ۵۱۱×۶۱۲×۵۱۰ میلی متر و در محدوده وزنی ۵ الی ۳۵ کیلوگرم موجود می باشند. مناسب ترین اندازه ها برای روی میز کار شما!

خرید یک دستگاه فتوکپی استوک رومیزی بسیار مقرون به صرفه می باشد. علاوه بر قیمت به مراتب ارزان تری که دستگاه های استوک دارند. دستگاه های رومیزی طول عمر و دوام بیشتری نیز داشته و استحکام آن ها مثال زدنی است. شما می توانید بسیاری از قابلیت ها و آپشن ها را به صورت اختیاری به یک دستگاه استوک اضافه کنید. و بدین ترتیب با نخریدن بخش های مازاد، بیشتر هم صرفه جویی کنید.

جمعبندی؛ کلام آخر

دستگاه فتوکپی استوک رومیزی می تواند بهترین گزینه برای شروع یک کسب و کار چاپ و تکثیر کوچک باشد. بسیاری از کارها و پروژه های شما با کیفیت و سرعت انجام خواهد شد. و در عین حال سرمایه بسیار کمتری را برای خرید دستگاهتان پرداخته اید. همه چیز کاملا بهینه و ایده آل.

البته انتخاب یک مدل مناسب از بین انواع مختلف دستگاه های فتوکپی استوک رومیزی خود نیازمند تحقیق و بررسی همه جانبه نیازهای کاری شما می باشد. ولی به طور کلی این مجموعه از دستگاه ها به طیف گسترده ای از نیاز ها به شکل رضایت مندانه ای پاسخ می دهند.

هنگام خرید به این نکته نیز توجه داشته باشید که می توانید. آپشن های اختیاری را نیز متناسب با کار خود به دستگاه اضافه کنید. بدین ترتیب نهایت کارایی دلخواه را با نازل ترین قیمت به دست خواهید آورد.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد فتوکپی استوک رومیزی کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.