دستگاه فتوکپی استوک ریکو

دستگاه فتوکپی استوک ریکو

دستگاه فتوکپی استوک ریکو

دستگاه فتوکپی استوک ریکو یکی دیگر از برندهای دستگاه های کپی موجود در بازار است. که می تواند فراتر از انتظار شما از یک دستگاه فتوکپی عمل کرده و نیازهای شما در کار را در کیفیت بالایی برآورده کند.

با برند ریکو آشنا شوید.

یکی از مهم ترین موارد در انتخاب هر دستگاه و وسیله ای توجه به قدمت، کیفیت و رضایت از برند مورد نظرتان است. بدون شک زمانی که قصد خرید برای مثال یک دستگاه فتوکپی استوک را دارید. اگر برند مورد نظرتان در زمینه ساخت پرینتر و یا کارتریج ضعیف عمل کرده و بی کیفیت باشد. احتمالا فتوکپی آن نیز چندان نمی تواند. رضایت خاطر شما را به دست آورد. اما برای خرید دستگاه فتوکپی استوک ریکو می توانید. با خیال راحت به این برند اعتماد کنید.

شرکت ژاپنی

این شرکت یک برند ژاپنی و چند ملیتی است. که به طور اختصاصی در زمینه قطعات الکترونیکی و تصویربرداری از سال ۱۹۳۶ فعالیت می کند. تخصص اصلی این شرکت تولید محصولاتی از جمله پرینتر ها، دوربین های عکاسی، دستگاه های فتوکپی و فکس است. و در حال حاضر یکی از ابرقدرت های جهان در زمینه تجهیزات الکترونیکی به شمار می رود.

دستگاه فتوکپی استوک ریکو

همانطور که در بالا نیز اشاره شد. طراحی و ساخت انواع دستگاه فتوکپی یکی ار اصلی ترین تخصص های این شرکت بوده که در نهایت کیفیت و دقت انجام می شود.

کیفیت بالا

انواع مختلف دستگاه فتوکپی استوک ریکو دارای کیفیت های چاپ بالا تا ۲۴۰۰ DPI است. که می توانند جزئیات تصاویر مورد نظر شما را برای شما به نمایش بگذارند.

ایستاده و رومیزی

این مدل از دستگاه های فتوکپی نیز در دو مدل ایستاده یا اداری، رومیزی یا خانگی موجود بوده و همچنین تک کاربرده و چند منظوره در بازار موجود بوده و شما می توانید. با توجه به نیاز کاریتان مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. از طرف دیگر سرعت کاری و حجم کاری ماهانه این برند در مدل های مختلف بسیار مناسب بوده و در صورتی که مدل های اداری و ایستاده دستگاه را بخرید می توانید. با استفاده از آن ها حتی تا ۷۰ برگ در دقیقه نیز کپی یا پرینت بگیرید.

قابلیت چاپ دورو

قابیلیت چاپ دو رو، کپی های متوالی، قابلیت برنامه ریزی، ذخیره خودکار ADF، حافظه بالا، سایز کاغذهای متفاوت، ظرفیت سینی بالا، صفحه های نمایش لمسی و مناسب، طراحی بسیار مدرن و زیبا از دیگر ویژگی های این مدل از دستگاه های اداری است. که به بدون شک می تواند به کسب و کار شما رونقی مناسب و چشم گیر بدهد.

چرا دستگاه فتوکپی استوک ریکو؟

شاید هنگام خرید دستگاه های فتوکپی میان خرید مدل های استوک و یا آکبند شک داشته باشید یا تصور کنید دستگاه های استوک کیفیت پایینی دارند. اما به هیچ وجه این گونه نیست. در صورتی که از شرکت های مطمئن خرید کنید دستگاه های استوک دارای طول عمر و کارکرد پایین، کیفیت بالا، قطعات فرسوده تعویض شده، گارانتی، و البته قیمتی بسیار مناسب تر و کم تر هستند.

کپی ایران یکی از فروشگاه های لوازم اداری است که انواع مختلف دستگاه های کپی استوک را در برندهای مختلف در اختیار خریداران قرار می دهد. می توانید با مراجعه به این فروشگاه مدل های مختلف دستگاه های کپی را دیده، با ویژگی های آن ها آشنا شده و دستگاه مورد نظر خود را در نهایت کیفیت و با قیمتی مناسب خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه کپی استوک ریکو  کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.