خرید توشیبا ۳۱۰۰

توشیبا مدل 720se

خرید توشیبا ۳۱۰۰

خرید توشیبا ۳۱۰۰ در پس خود سوال های بسیاری دارد. از کجا خریداری کنیم؟ محصول را در چه پیکربندی و به انضمام چه آپشن های تهیه کنیم؟ کدام مدل از بین آکبند، استوک و بازسازی بهتر است؟ در ادامه به همه این سوالات پاسخ خواهیم داد. پاسخ درست و منطقی به این سوالت که حین خرید هر دستگاه اداری و البته خرید توشیبا ۳۱۰۰ به فکر شما خواهند رسید. می تواند شما را به یک خرید ایده آل و به صرفه رهنمون شود.

توشیبا ۳۱۰۰

توشیبا ۳۱۰۰ یک پرینترچندکاره مخصوص بار کاری متوسط است. دفاتر اداری معمولی، انتشارات و دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ و کپی، کافی نت ها و کسب و کارهای این چنینی نیاز بسیاری به حضور یک دستگاه چندکاره مثل ۳۱۰۰ دارند.

به کمک یک پرینتر چندکاره شما می توانید. تقریبا همه امور اداری اعم از چاپ، کپی، اسکن و فکس را انجام دهید. همچنین افزونه های نرم افزاری و آپشن های اختیاری دستگاه نیز شما را از هزینه های اضافی توزیع، صحافی و به اشتراک گذاشتن اسناد بی نیاز خواهد کرد.

پیکربندی

پیکربندی توشیبا ۳۱۰۰ چندکاره در قیمت آن تاثیر بسیاری دارد. شما می توانید آپشن های اختیاری را با توجه به نیاز خود بر روی دستگاه بارگذاری کرده یا بالعکس، حذف کنید. از این رو با سبک و سنگین کردن نیاز های اداری خود و درنتیجه انتخاب یک ترکیب خوب از آپشن های اختیاری می توانید در هزینه ها نیز صرفه جویی کنید.

آپشن های اختیاری برای خرید توشیبا ۳۱۰۰

آپشن های اختیاری دستگاه توشیبا ۳۱۰۰ شامل سورتر، فینیشر، لارج باکس و سیستم تغذیه خودکار اسناد یا ADF می باشد. سورتر اوراق و اسناد پرینت شده شما را در قالب های دلخواه مرتب و دسته بندی می کند. فینیشر ۱۰۰۰ صفحه ای دستگاه نیز، که یک فینیشر قدرتمند می باشد، صحافی اوراق پرینت شده را بر عهده دارد. شما می توانید این اوراق را در ابعاد از پیش تعیین شده و به شکل های مختلفی مثل کتاب، منو و بروشور صحافی کنید.

لارج باکس توشیبا ۳۱۰۰

لارج باکس حجم سینی های ورودی و فضای در دسترس برای اوراق خام را افزایش می دهد. سیستم تغذیه خودکار اسناد یا ADF نیز وظیفه قرار دادن اوراق خام در دستگاه به صورت تمام اتوماتیک را بر عهده دارد. در کنار بالا بردن راندمان کاری شما و آسان تر شدن کاری که اپراتور دستگاه باید انجام دهد، این آپشن ها هزینه جداگانه دارند. هزینه خریداری این آپشن ها به صورت مازاد بر قیمت خام دستگاه می باشد.

گزینه های خرید

خرید توشیبا ۳۱۰۰ در هر سه مدل آکبند، استوک و بازسازی شده وجود دارد. هر سه مدل یک کارایی و یک عملکرد را دارند این عملکرد هم همان عملکرد درخشان و راضی کننده توشیبا ۳۱۰۰ است. ولی قیمت های این سه مدل متفاوت است. علت تفاوت قیمت نیز به تفاوت در کارکرد این دستگاه ها بر میگردد.

خرید توشیبا ۳۱۰۰ از کپی ایران

فروشگاه کپی ایران، یکی از معتبرترین مراکز فروش دستگاه های اداری در کشور می باشد. که طیف متنوعی از دستگاه ها را در مدل های مختلف عرضه می کند. هیچ چیز مثل خرید از یک فروشنده معتبر نمی تواند. تضمین کیفیت و کارایی و سلامت محصول خریداری شده را به شما بکند.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی توشیبا ۳۱۰۰ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.