دستگاه فتوکپی ریکو MP2000

دستگاه کپی ریکو MP2000

دستگاه فتوکپی ریکو MP2000

دستگاه فتوکپی ریکو MP2000 یک انتخاب حرفه ای برای کلاس کاری متوسط و کسب و کارهایی در اندازه متوسط است. کسب و کارهایی که بیشتر به کپی های در لحظه و متعددی احتیاج دارند تا پروژه های سنگین و طولانی. مقرون به صرفه، سریع، راحت و کارا. دیگر چه چیزی از یک دستگاه کپی در این کلاس کاری می خواهید؟

ویژگی ها دستگاه فتوکپی ریکو MP2000

در اینجا به بررسی ویژگی های دستگاه فتوکپی ریکو ۲۰۰۰ می پردازیم:

آماده سازی اولین کپی

پس از قیمت و هزینه های نگهداری که این مدل کاملا در آن ها مقرون به صرفه است؛ برای کسب و کارهایی که همچون دفاتر تکثیرات یا انتشارات که به کپی های در لحظه نیاز دارند. یک پارامتر در خرید دستگاه کپی بسیار مهم است. پارامتری که کلید اصلی کارآمد بودن یک دستگاه نسبت به سفارش های کپی متعدد و جزیی را مشخص می کند. آن پارامتر نیز زمان آماده سازی نخسیتن کپی است.

دستگاه فتوکپی ریکو MP2000 اولین کپی را در زمان بسیار عالی ۶.۵ ثانیه حاضر می کند. اگرچه سرعت کلی دستگاه برای انجام پروژه های کلی و تعداد بالا معمولی بوده و چیزی در حدود ۲۰ برگ بر هر دقیقه است. اما به طور همه جانبه، سرعت دستگاه خوب و راضی کننده است. این سرعت بسیاری از نیاز های کلاس کاری متوسط را رفع و رجوع می کند.

کیفیت پرینت

کیفیت خروجی پرینت این دستگاه نیز ۶۰۰ dpi می باشد. که کاملا مطابق استاندارد های این کلاس کاری است. رزولوشنی که آمیخته شده با بسیاری از تکنیک های مهندسی شده پردازش تصویر و نرم افزاری است تا کیفیت خروجی بیشتر نیز ارتقا دهند. این تکنیک ها به شما کمک می کند تفکیک، تمایز و کنتراسنت به مراتب مطلوب تری را در خروجی مشاهده کنید.

کیفیت گردش کار های خود را به سطح کاملا جدیدی ببرید.

دستگاه فتوکپی ریکو MP2000 قابلیت متصل شدن به شبکه های محلی و حتی اینترنت را نیز دارد. به کمک این قابلیت همه کاربران حاضر در شبکه می توانند از مزایا و کارایی این دستگاه استفاده ببرند. هر کارمند از پشت میز کار خود و بدون اتلاف وقت فایل های خود را در جریان فرآیندهای کپی یا پرینت قرار می دهد. تصور کنید با این تفاسیر، بار کاری و رفت و آمد یک اداره شلوغ چقدر سبک تر خواهد شد.

علاوه بر این در نرم افزار دستگاه اقدامات امنیتی تعبیه شده است تا اطلاعات شما کاملا امن به دستگاه برسد و در آن باقی بماند. به این ترتیب که به هر کاربر یک کد شناسایی توسط دستگاه نسبت داده می شود. کد تغییر ناپذیر و مطمئنی که ورود هر کاربر بودن هویت و بدون کد را با مشکل مواجه می کند.

جمع بندی

دستگاه فتوکپی ریکو MP2000 یک انتخاب حرفه ای برای دفاتر آموزشی، ارائه دهندگان خدمات کپی و همچنین اداراتی است. که تمایل دارند از منابع اشتراکی استفاده کنند. سرعت خوب آماده به کار شدن و از سوی دیگر سهولت استفاده و مقرون به صرفه بودن از دلایلی هستند که این دستگاه کپی به یکی از انتخاب های محبوب این دسته از کاربران تبدیل شده است.

اگر شما نیز به دستگاهی نیاز دارید که همه نیاز های کاری متوسط شما را پاسخگو باشد. و از کیفیت و امنیت خوبی نیز برخوردار باشد، MP2000 را در لیست انتخاب های محتمل خود بیاورید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه ریکو آفیشیو ۲۰۰۰ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.