دستگاه فتوکپی کیوسرا ۱۶۳۵

دستگاه کپی کیوسرا 1635

دستگاه فتوکپی کیوسرا ۱۶۳۵

دستگاه فتوکپی کیوسرا ۱۶۳۵ یکی از دستگاه های پرکاربرد و قابل استفاده در ادارات و سازمان های مختلف به شمار می آید. این دستگاه محصول شرکت ژاپنی کیوسرا است که یک شرکت چند ملیتی تولیدکننده تجهیزات الکترونیکی و سرامیکی می باشد. لازم به ذکر است که کیوسرا یکی از برندهای معروف در زمینه ی تولید دستگاه کپی است.

آشنایی با مشخصات فنی دستگاه فتوکپی کیوسرا ۱۶۳۵

دستگاه فتوکپی کیوسرا ۱۶۳۵ یک دستگاه کپی سیاه و سفید با کیفیت و کارایی بالا‎ می باشد. این مدل دستگاه به دلیل چند منظوره بودن از لحاظ اقتصادی برای کاربران بسیار مقرون به صرفه است. از اینرو با مشخصات فنی این دستگاه فتوکپی آشنا خواهیم شد.

سرعت

بهتر است بدانید که سرعت خروجی کپی در این مدل دستگاه فتوکپی در هر ماه برابر با ۲۰۰۰۰ برگ می باشد. این مدل دستگاه از سرعت مناسبی جهت چاپ اسناد بهره می برد. به طوری که در هر دقیقه قادر است ۱۶ برگ را به صورت سیاه و سفید چاپ نماید. اگر چه این سرعت برای انجام پروژه های سنگین مناسب نیست. اما یک سرعت راضی کننده ای برای انجام کارهای روزانه و متوسط می باشد.

راه های ارتباطی

یکی از ویژگی های دستگاه های فتوکپی که بر کارایی آن ها تاثیر مستقیمی دارد، تعداد و تنوع راه های ارتباطی است که برای دستگاه در نظر گرفته شده است. در دستگاه کیوسرا ۱۶۳۵ می توان از طریق پورت USB و پورت شبکه برای انتقال اطلاعات استفاده نمود.

زمان راه اندازی دستگاه فتوکپی کیوسرا ۱۶۳۵

فاکتورهای دیگری نیز برای دستگاه های کپی تعریف می شود که بر سرعت کار و کیفیت عملکرد آن به طور چشمگیری تاثیر می گذارد. این مدل دستگاه فتوکپی تنها به ۶ ثانیه برای گرم شدن و آغاز به کار نیاز دارد. از اینرو صاحبان این دستگاه لزومی نمی بینند دستگاه را همیشه روشن نگه دارند تا آماده کپی کردن باشد. این مزیت به نوعی باعث صرفه جویی در مصرف برق دستگاه تا حد زیاد و قابل قبولی خواهد شد.

کیفیت و رزولوشن

به جرات می توان گفت کیفیت و رزولوشن یکی از مهم ترین ویژگی های دستگاه های فتوکپی است که هنگام خرید باید به آن ها توجه کنید. لازم به ذکر است که کیفیت در دستگاه های چاپ براساس DPI سنجیده شده و هرچه بالاتر باشد وضوح و کیفیت تصاویر بیشتر خواهد بود. دستگاه فتوکپی کیوسرا ۱۶۳۵ می تواند پرینت‌های سیاه و سفید را با رزولوشون ۶۰۰ DPIبه کاربران تحویل می‌دهد.

کاغذهای مورد استفاده

اینکه از چه کاغذهایی می توانید در دستگاه های کپی استفاده کنید نیز مساله ای بسیار مهم در انتخاب آن ها است. در صورتی که اندازه کاغذهای مورد استفاده در دستگاه و سطح چاپ برای شما از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، این مدل دستگاه کپی می تواند یک انتخاب مناسب و ایده آل به شمار آید. این مدل دستگاه می تواند از انواع کاغذها با سایزهای مختلف A3،A4 ، A5، letter، legal استفاده کند.

جمع بندی و کلام آخر

دستگاه فتوکپی کیوسرا ۱۶۳۵ یکی از دستگاه های کپی برند کیوسرا با کیفیت و کارایی بسیار بالا می باشد. این دستگاه به دو صورت اکبند و استوک در بازار موجود می باشد. برای اینکه بتوانید یک دستگاه با کیفیت را با یک قیمت مناسب خریداری نمایید باید از طریق یک فروشگاه معتبر اقدام به خرید نمایید. از اینرو به شما توصیه می کنیم از فروشگاه معتبر و با سابقه کپی ایران اقدام به تهیه و خریداری دستگاه نمایید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی کیوسرا ۱۶۳۵ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.