قیمت ریسوگراف rp 3500

تعمیر ریسوگراف

قیمت ریسوگراف rp 3500

قیمت ریسوگراف rp 3500 به دلیل دارا بودن سرعت چاپ بالا و متنوع بسیار مناسب می باشد. همچنین این دستگاه کپی از کیفیت چاپ بالایی برخوردار است. استفاده از این دستگاه در دفاتر فنی، مدارس، دانشگاه ها، مراکز چاپ و تکثیر کاربرد دارد.

شاید بد نباشد بدانید که ریسوگراف دستگاهی است که برای کار چاپی در تیراژهای بالا مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه قیمت ریسوگراف rp 3500 براساس نوع، مشخصات و ویژگی های آن متفاوت می باشد. در اینجا قصد داریم ابتدا ویژگی ها و مشخصات دستگاه ریسوگراف rp 3500 را به صورت تخصصی برای شما بیان کنیم.

ویژگی های موثر بر قیمت ریسوگراف rp 3500

در زیر به چند ویژگی از دستگاه چاپ ریسوگراف rp 3500 اشاره کرده ایم.

نوع کارتریج مورد استفاده دستگاه

نوع کارتریج در این مدل دستگاه کپی تیوپی می باشد و از کارکرد بالایی برخوردار است. کارکرد این نوع کارتریج ۱۵ هزار برگ می باشد. بنابراین تا پایان ۱۵هزار برگ احتیاج به تعویض یا شارژ کارتریج نخواهید داشت. این موضوع خارج از لطف نیست که ظرفیت بالای کارتریج هزینه های جانبی و استهلاک دستگاه را کاهش خواهد داد.

سرعت

یکی از ویژگی های قابل توجه ریسوگراف rp 3500 سرعت بالای آن است. این دستگاه کپی می تواند در هر دقیقه ۳۰ الی ۱۳۰ برگ را برای شما کپی بگیرد. لازم به ذکر است که کارهای این دستگاه به صورت اتوماتیک انجام می شود و احتیاجی به دخالت کاربر نخواهد داشت.

هزینه چاپ پایین

موضوع قابل توجه در رابطه با ریسوگراف rp 3500 هزینه چاپ پایین آن است. در این مدل دستگاه کپی بر خلاف سایر دستگاه ها با افزایش تعداد کپی هزینه چاپ به صرفه تر می شود. از طرفی مصرف انرژی این دستگاه به اندازه دو لامپ ساده حبابی است. همچنین قطعات این دستگاه کپی با محیط زیست بیگانه نیستند.

ظرفیت بالای سینی

از دیگر ویژگی های قابل توجه این مدل دستگاه کپی ظرفیت سینی بالای آن است. با این دستگاه می توانید هزار برگ را داخل دستگاه بگذارید. همچنین این تعداد را در صورت لزوم می توانید ارتقا دهید. در صورتی که بخواهید فایل مورد نظر را از رایانه چاپ کنید می توانید دستگاه را از طریق پورت USB2 به رایانه متصل و فایل مورد نظر خود را چاپ کنید.

آپشنهای اختیاری

از طرفیی با قابلیت حذف و یا اضافه کردن آپشن های اختیاری می‌توانید قیمت ریسوگراف rp 3500 را کاهش یا افزایش دهید.

جمع بندی و کلام آخر

قیمت ریسوگراف rp 3500 با توجه به اینکه از قابلیت های لازم جهت انجام پروژه های سنگین برخوردار است بسیار مناسب می باشد. از طرفی کارایی و سرعت دستگاه مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد. مواد مصرفی ارزان و هزینه نگهداری دستگاه بسیار پایین است. بنابراین خرید این مدل دستگاه کپی بسیار صرفه اقتصادی دارد.

یک موضوع مورد توجه دیگر این است که دستگاه کپی ریسوگراف rp 3500 در انواع مختلف استوک، بازسازی شده و آکبند در بازار موجود می باشد. قیمت ریسوگراف rp 3500 در نوع استوک و بازسازی شده بسیار ارزانتر از نوع آکبند آن است.

افرادی که از بودجه کافی برای خرید دستگاه آکبند برخوردار نیستند می توانند نوع استوک یا بازسازی شده دستگاه را خریداری کنند. در صورتی که قصد خرید دستگاه کپی استوک و یا بازسازی شده را داشته باشید توصیه می کنیم آن را از فروشگاه معتبر کپی ایران خریداری نمایید. با مراجعه به سایت فروشگاه می توانید به راحتی نسبت به خرید دستگاه اقدام کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه ریسوگراف rp 3500 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.