قیمت شارپ ۳۱۰۰

قیمت شارپ 3100

قیمت شارپ ۳۱۰۰

قیمت شارپ ۳۱۰۰ با توجه به کاربرد و کیفیت بالایی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. از طرفی قیمت این مدل دستگاه با توجه نوع دستگاه و کاربردهای آن و همچنین استوک و آکبند بودن آن متفاوت می باشد. این مدل دستگاه با داشتن قابلیت اسکنر رنگی امکان دیجیتالی کردن سریع انواع اسناد کاغذی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

آشنایی با مزایا و قابلیت های شارپ ۳۱۰۰

قبل از آنکه به دنبال اطلاع از قیمت شارپ۳۱۰۰ باشید بهتر است با ویژگی ها و قابلیت های مختلف آن شوید.

سرعت

این مدل دستگاه کپی قادر است در هر دقیقه ۳۰ برگ را به صورت سیاه و سفید چاپ کند. همچنین تعداد ۲۰ برگ را به صورت رنگی در هر دقیقه چاپ و کپی می گیرد. از اینرو از سرعت مناسبی جهت چاپ اسناد و متون مختلف با کیفیت مناسب برخوردار می باشد.

چند منظوره

از دیگر خصوصیات بارز که بر روی قیمت شارپ ۳۱۰۰ تاثیرگذار بوده است عملکرد چند منظوره آن می باشد. در واقع شارپ ۳۱۰۰ یکی از دستگاه های فتوکپی چند منظوره موجود در بازار است. این مدل دستگاه کپی دارای قابلیت های مختلفی همچون کپی، پرینت، فکس و اسکن بوده و از کیفیت و کارایی مناسبی برخوردار می باشد.

راههای ارتباطی

یکی از مزیت‌های مهم و قابل توجه که بر روی قیمت شارپ ۳۱۰۰ به طور قابل توجهی تاثیرگذار بوده است راه های ارتباطی آن می باشد. در این مدل دستگاه کپی کاربران به راحتی قادر هستند که به همه دستگاه های دیجیتال مانند لپ تاپ با سیستم های عامل ویندوز و تبلت از طریق USB و LAN وصل شده و داده های آن را بخوانند.

قابلیت چاپ دو طرفه

یکی دیگر از قابلیت‌های مهم این مدل دستگاه کپی قابلیت چاپ دو طرفه خودکار دستگاه می باشد. این مزیت به نوعی مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد. از طرفی باعث افزایش کارایی دستگاه به طور چشمگیری می شود. آشنایی با عوامل موثر بر روی قیمت شارپ ۳۱۰۰

وضعیت دستگاه

بهتر است بدانید که قیمت شارپ ۳۱۰۰ می تواند تحت تاثیر عوامل متعددی قرار گیرد. از عوامل مهم بر روی قیمت این مدل دستگاه کپی استوک یا آکبند بودن آن ها می باشد. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده به مراتب دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند.

مواد مصرفی

قیمت شارپ ۳۱۰۰ در بازه های زمانی مختلف و همچنین در مراکز گوناگون مقادیر متفاوتی دارد. زیرا امروزه با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی و همچنین تغییرات لحظه ای ارز و دلار قیمت این دستگاه های کپی در کنار دیگر کالا ها دچار تغییرات اساسی شده است.

با این وجود این مدل دستگاه کپی رنگی از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. از دیگر عوامل مهم تاثیر گذار قیمت مواد مصرفی دستگاه می باشد. با توجه به اینکه بیشتر ماشین های اداری مواد مصرفی خود را دارند بهتر است دستگاهی را انتخاب نمایید که مواد مصرفی ارزان تری دارد.

جمع بندی و کلام آخر

قیمت شارپ ۳۱۰۰ با توجه به کارایی و کیفیت بالایی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. همچنین این دستگاه کپی چند منظوره برای دفاتر فنی، شرکت ها و ادارات یک وسیله مناسب و پرکاربرد به شمار می آید. این مدل دستگاه کپی به دلیل اینکه جند منظوره می باشد کاربران از خرید دستگاه های دیگر بی نیاز می سازد.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی شارپ ۳۱۰۰ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.